Переваги системи CRM для call центру - що собою являє система?



На сьогоднішній день багато хто не знає, що взаємодіяти з клієнтами зручніше через спеціальні системи. Надання кращого рівня сервісного обслуговування здійснюється за допомогою рішень - інтегрованих систем, які працюють саме з зовнішніми бізнес-системами.

Однією з актуальних є CRM система для call центру, яка допоможе дійсно вирішити безліч питань і зробити комфортним спілкування з клієнтами. Так як сьогодні все відбувається через онлайн-режим, щось не дивно, що взаємодія з клієнтами в віддаленому режимі в колл-центрі по системам - досить мудре і зважене рішення, а головне зручне, як для власників і співробітників колл-центру, так і самих клієнтів , які будуть туди звертатися.

На які основні особливості слід звернути увагу?

У спеціальній системі кожен отримає комфортний інструмент для того, щоб швидко зареєструватися і обробити звернення або управління клієнтською базою. Завдяки такому функціоналу є можливість зберігати, систематизувати, управляти інформацією про клієнтів, а також здійснювати інші дії - можна прочитати повну історію про звернення, про записи розмов, тощо.

Крім того, програмне забезпечення дає ще багато функціоналу, в тому числі дозволяє об'єднувати звернення від замовників з усіх каналів за якими відбувалася комунікація. Тобто, туди включені дзвінки, листи, веб-чати, смс, форми для зворотного зв'язку. По суті, простір організовано таким чином, щоб мінімізувати робочі процеси і значно їх прискорити, в тому числі спростити роботу самого оператора кол центру.

Що ще важливо знати?

Сервіс для кол центру має наступні важливі переваги і особливості:

  1. Підбір полів картки клієнтів. Оператор кол центру може сам додати будь-яку кількість полів для того, щоб належним чином оформити клієнту картку. Відповідно, є можливість не тільки редагувати картку клієнта, але ще і відображати її тоді, коли це буде необхідним. Все відбувається за допомогою АПІ файлів і т.п.
  2. Відображення полів за рівнем доступу. Тут мова йде про те, що є користувачі, які мають певний рівень доступу. Він дозволяє або відкривати всі картки клієнтів, або не відкривати ті, які зашифровані і так далі. Наприклад, є користувачі, які потрапляють в чорний список, тому за допомогою функціоналу оператор кол центру не буде знаходити ту картку, яка не потрібна або перебуває в чорному списку.
  3. Приховування контактів клієнтів. Ця опція є в нинішній версії системи доступу. Вона допоможе оператору відразу знайти номер телефону клієнта, його електронний і фізичний адрес та інші дані.

Коментарі :


 

 

 

Погода

Оголошення

Архів новин

Травень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат