Будівництво нового Бескидського тунелю стане для Закарпаття справжнім транспортним проривом

admin 17.05.2013 14:55 ПОДІЇ

У п’ятницю, 17 травня, депутати Закарпатської обласної ради на першому пленарному засіданні XIV сесії дали дозвіл на використання надр у селі Скотарське Воловецького району для будівництва нового Бескидського тунелю.

Для того, щоб розпочати роботи над тунелем, керівникам проекту, який вартуватиме більше 2 млрд гривень, залишилося зробити зовсім небагато – завершити затвердження усіх необхідних документів. І прийняття сьогоднішнього рішення стане ще одним важливим кроком у цьому напрямку.
Днем раніше, під час засідання Президії обласної ради, проект будівництва закарпатським депутатам представляв голова фракції Партії регіонів у Закарпатській обласній раді Ігор Свищо. Представники Укрзалізниці та Дирекції з будівництва Бескидського тунелю звернулися по допомогу із затвердженням цього питання на сесії саме до нього:
- Приємно бачити, що принаймні це питання не стало приводом для дискусій та суперечок в обласній раді. Документи нам подали доволі пізно, а тому депутати мали повне право не вносити це питання на порядок денний, і мені особливо приємно, що вони таки дослухалися до наших слів та дозволили розпочати будівництво, - зауважив Ігор Свищо. - Тепер справа за нашими львівськими колегами, які повинні прийняти аналогічне рішення стосовно використання надр у своєму регіоні. Думаю, там проблем теж не повинно виникнути, тому що рівень та важливість цього проекту є безпрецедентними. Будівництво нового Бескидського тунелю стане і для Закарпаття, і для Львівщини, і для всієї України справжнім транспортним проривом. Він не тільки покращить транспортне сполучення між нашими регіонами, але й підніме на якісно новий рівень пропускну спроможність України як міжнародного транзитера, що особливо важливо.
Нагадаємо, будівництво нового Бескидського тунелю є міжнародним проектом, що фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Цей тунель знаходиться на п’ятому Пан’європейському   міжнародному транспортному коридорі, який проходить через Італію, Словенію, Угорщину, Словаччину, Україну та Росію і саме через нього проходить 40% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи. Нині діючий Бескидський тунель був збудований у 1886 році, ще за часів Австро-Угорської імперії, і більше не відповідає усім технічним нормам та вимагає постійної уваги працівників залізниці.

Прес-служба Закарпатської обласної організації Партії регіонів  

admin

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат