Один мобільний дзвінок: Закарпатці можуть сплачувати компослуги і купувати квитки через телефон
Закарпатські клієнти ПриватБанку можуть здійснювати платежі за телефоном.
ПриватБанк надає своїм клієнтам унікальну можливість здійснювати платежі та купувати квитки на транспорт за допомогою телефонного дзвінка.
Не потрібно йти у відділення банку, бути прив’язаним до часу та місця… Здійснювати всі платежі та потрібні операції можна за допомогою телефону. Клієнти ПриватБанку можуть погашати кредити, перераховувати гроші між картками чи рахунками, сплачувати комунальні послуги, підключати регулярні платежі та отримувати баланс за карткою, заблокувати чи розблокувати картку, проконсультуватися з оператором по питанням банківського обслуговування.
“Ми прагнемо зекономити час та витрати наших клієнтів, - розповідає керівник Бізнесу Платежів Західного ГРУ ПриватБанку Наталія Гура. - Щоб не стояти у чергах відділень банку платежі, перекази та інші послуги клієнти зможуть здійснювати за безкоштовним номером 3700. Інколи людині просто потрібно проконсультуватися. Для чого витрачати свій час, відвідуючи відділення банку? Оператор надасть кваліфіковану інформацію з будь-якого питання по роботі банку. До речі, таким чином клієнт економить не тільки час, а й кошти, адже комісія за платежі у телефонному режимі така ж або нижча, ніж у касі”.
Дзвінки на номер 3700 є безкоштовними для всіх операторів мобільного зв’язку. Платежі, які здійснюються у телефонному режимі, проводяться протягом одного робочого дня після здійснення дзвінка.
admin
За матеріалами прес-служби Приватбанку у Закарпатській області
ТЕГИ : Закарпаття, комунальні послуги, Приватбанк,Коментарі :
Додати коментар