Спеціалісти з маркетингу й PR очікують середню зарплатню на рівні 10 тисяч гривень (ІНФОГРАФІКА)

admin 24.12.2013 10:26 СОЦІО

Портрет професії: як виглядають українські маркетологи, піарники та рекламісти.

Кожна компанія намагається бути впізнаваною на ринку й грамотно доносити до суспільства свої переваги й цінності. Саме тому кваліфіковані спеціалісти в сфері маркетингу, реклами і PR є одними з найбільш затребуваних. Оскільки робота в цій сфері вимагає хороших комунікаційних навичок і високого професіоналізму, 9 із 10 кандидатів можуть похвалитись вищою освітою, а більшість вільно володіє англійською мовою. Про це свідчать результати аналізу бази резюме і вакансій, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua.


Робота в сфері стратегічного маркетингу вимагає не лише креативного мислення, але й уміння формувати довіру громадськості до компанії та продукту. А для цього спеціаліста в цій сфері необхідно вміти налагоджувати контакти зі ЗМІ, готувати прес-матеріали, розуміти ситуацію на ринку, а також бути в курсі того, що необхідно клієнтам або споживачам. Крім цього, на плечі спеціалістів досить часто лягає також організація заходів і довгострокових PR-кампаній.

Тому нема нічого дивного в тому, що пошукачі в сфері «Маркетинг/Реклама/PR» володіють високими комунікативними і професійними якостями. І це та професійна сфера, в якій правлять жінки (двоє із трьох кандидатів — представниці прекрасної статі). Середній вік пошукачів складає 26-35 років, а в 91% кандидатів є вища освіта. Більшість пошукачів уже не новачки на ринку праці: майже половина має досвід роботи в середньому від 6 років і більше, а 3/4 кандидатів — більше 3 років.
А от здивувати роботодавця хорошою англійською в цій сфері досить складно, адже кожен другий кандидат володіє англійською мовою на високому рівні. Дійсно, знання іноземної мови в цій сфері діяльності просто необхідне: спілкуватись доводиться багато і часто з представниками міжнародних компаній.

Тому, посилаючись на свої навички і професійні якості, пошукачі в сфері «Маркетинг/Реклама/PR» хочуть заробляти суми вище середнього, навіть за столичними мірками. При цьому середня очікувана зарплата таких спеціалістів знаходиться на рівні 7,5-10 тис. грн. на місяць.


HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме на території Балтії та СНД — більше 11 млн.
З допомогою hh.ua більше 30 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 535 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів HeadHunter.
Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця».
Усі проекти HeadHunter розміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами — це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності HeadHunter з одного вікна.
На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту HeadHunter Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд» — єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця.

admin

ТЕГИ : робота

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

СОЦІО

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат