У регламенті Закарпатської облради купа помилок, суперечностей законодавству та інших дурниць
Так сказав Генадій Москаль. "Після останнього пленарного засідання обласної ради, на якій виникли гарячі суперечки навколо регламенту, ми провели попередню юридичну оцінку цього нормативного акту", — повідомляє Геннадій Москаль про регламент облради.
— Після останнього пленарного засідання обласної ради, на якій виникли гарячі суперечки навколо регламенту, ми провели попередню юридичну оцінку цього нормативного акту, — повідомляє Геннадій Москаль. — І виявили купу помилок, суперечностей діючому законодавству й просто різних дурниць. Ось лише деякі з них.
У регламенті чомусь прописані норми, що передбачені законом, а не визначаються нормативним актом, наприклад, про обов’язки й права депутата. Такий дубляж абсолютно недоцільний.
Є застарілі норми про те, що голова ради може бути звільнений тільки двома третинами голосів (ст.62). Хоча півтора року тому Верховна Рада внесла зміни, згідно з якими звільнити голову можна простою більшістю. Облрада за весь цей час і не думала привести регламент у відповідність до діючого законодавства.
Потім, стаття 57 про голосування щодо включення кандидатури на голову ради в список для таємного голосування, про яку так багато говорилося на останньому пленарному засіданні. Це не тільки прямо суперечить Конституції України, Закону “Про місцеве самоврядування” й порушує принцип таємного голосування, але й написано абсурдно. Немає такого поняття, як “список для таємного голосування”, є тільки бюлетень. Безглузда норма була прописана тільки для того, щоб не допустити до включення в бюлетень небажаних для когось кандидатур.
Про гласність у роботі ради. У п.6 ст3. Регламенту прописано, що в разі порушення журналістом законодавства про інформацію або Регламенту (!!!), рада може позбавити його акредитації. По-перше, яким чином журналіст може порушити регламент ради? А, по-друге, позбавлення його акредитації за такими мотивами прямо суперечить закону “Про інформацію”.
Або чого вартий такий “пасаж”: “У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання”. Що це за “у разі необхідності”? Хто визначає критерії “необхідності”? Під таке формулювання можна підвести будь-що. Подібних словосполучень тут ціла купа, і вони дають можливість крутити регламентом як циган сонцем.
Усі помилки, суперечності законодавству і просто дурниці в цьому регламенті підкреслені червоним і зеленим. У мене питання — якби дитина принесла зі школи після перевірки такий “пофірканий” учителем диктант, то що б сказали їй батьки? Інтелігентні поставили б у куток, а далі посадили за книжку, а простіші просто набили б ременем по одному місці. Те саме варто зробити й з тими, хто писав цей регламент.
http://www.trubyna.org.ua/
admin
Коментарі :
Додати коментар