«Закарпаттяобленерго» відкрило консультаційний центр
У ПАТ «Закарпаттяобленерго» працює Інформаційно-консультаційний центр, а також Комісія ІКЦ, створена для розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які можуть виникнути між компанією та споживачем
ПАТ «Закарпаттяобленерго» повідомляє, що при товаристві створений та працює Інформаційно-консультаційний центр, метою якого є підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, більш оперативного реагування на звернення громадян та формування прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії. Інформаційно-консультаційні послуги надаються ІКЦ заявнику безкоштовно й отримати їх можна у будь-який зручний час, звернувшись по телефону чи навідавшись до Центру. Також побутові споживачі можуть звернутися до ІКЦ, зареєструвавшись в Мегабіллінгу (Інтернет-магазині комунальних послуг) за адресою www. energo.uz.ua.
До обов’язків ІКЦ також входять такі важливі функції, як розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками. З цією метою створена спеціальна Комісія, вона є постійно діючим колегіальним органом. До складу Комісії ІКЦ входять, окрім представників компанії, представники територіального представництва НКРЕ та Держенергонагляду. Комісія ІКЦ скликається за потребою, але не рідше одного разу на місяць. Тобто, зараз з усіх спірних питань, які можуть виникнути у споживача, не обов’язково звертатися до центральних органів влади, а в першу чергу можна спробувати вирішити за місцем проживання. Принаймні це суттєво зекономить час.
Тому ПАТ «Закарпаттяобленерго» просить споживачів з усіма питаннями, які виникають у процесі купівлі-продажу електричної енергії, звертатися до товариства. У випадку, якщо споживач не вдоволений відповіддю чи розглядом питання, то він може звернутися до Інформаційно-консультаційного Центру при ПАТ «Закарпаттяобленерго» та Комісії ІКЦ.
Отримати необхідну консультацію чи роз'яснення з питань електропостачання, висловити зауваження, повідомити про факти розкрадання електричної енергії чи оскаржити неправомірні дії персоналу компанії можна за телефоном (0-312) 61-98-82. Адреса ІКЦ: м. Ужгород - Оноківці, вул. Головна, 57.
ІКЦ, а також «гаряча лінія» ПАТ «Закарпаттяобленерго» працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 17:00 (обідня перерва: з12:00 до 13:00); у неробочий час, а також у вихідні та святкові дні лінія працює в режимі автовідповідача з записом вхідних голосових повідомлень, які мають містити контактні дані та причину звернення.
Отримати інформацію щодо порядку роботи Комісії ІКЦ можна, звернувшись на «Гарячу телефонну лінію ПАТ «Закарпаттяобленерго», за телефоном (0-312) 61-98-82.
Також ПАТ «Закарпаттяобленерго» вважає чергові ініціативи окремих громадських діячів Закарпаття змусити енергопостачальну компанію внести зміни до Правил користування електричною енергією щонайменше некоректними. Подібні ініціативи повністю необґрунтовані з точки зору сьогоднішнього стану речей в енергетиці та діючого законодавства і відображають лише бажання деяких «діячів» попіаритися.
Публічне акціонерне товариство «Закарпаттяобленерго» є ліцензіатом з постачання електроенергії за регульованим тарифом. Так, ліцензіатом за регульованим тарифом означає, що в Україні, як і більшості цивілізованих країн, є національний регулятор діяльності в енергетиці. В Україні цим регулятором є Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі - НКРЕ).
Що таке НКРЕ і які її функції?
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (НКРЕ) - державний колегіальний орган, що здійснює державне регулювання діяльності суб'єктів природних монополій. Утворена вона згідно з Указом Президента України 14 березня 1995 року. Серед іншого, відповідає за надання ліцензій та встановлення тарифів для виробників теплової та електричної енергії.
НКРЕ здійснює регулювання цін (тарифів) на продукцію (послуги) суб’єктів підприємницької діяльності в електроенергетиці керуючись принципами, визначеними чинним законодавством України, основним з яких є принцип забезпечення балансу економічних інтересів суб’єктів енергоринку, що здійснюють виробництво, передачу та постачання електричної енергії, і споживачів їхньої продукції та послуг. Реалізація цього принципу передбачає, з однієї сторони, встановлення економічно обґрунтованих цін і тарифів – таких, які необхідні для виконання поточних та інвестиційних витрат природних монополій, а з іншої сторони, - врахування економічних можливостей споживачів і, відповідно, рівня платоспроможного попиту. Також НКРЕ здійснює захист прав споживачів товарів (послуг) на ринку.
НКРЕ підпорядкована Президенту України та підзвітна Верховній Раді України. До складу Комісії входять Голова і шість членів Комісії, яких призначає на посади та звільняє з посад Президент України. Окрім всього іншого, НКРЕ відповідає за впровадження європейського досвіду в енергетиці в Україні.
НКРЕ формує цінову і тарифну політику в сферах електроенергетики, теплопостачання та нафтогазовому комплексі. НКРЕ відповідно до покладених на неї завдань розробляє і затверджує порядки (методики) формування цін і тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках у сферах електроенергетики, теплопостачання та нафтогазовому комплексі, та методології ціно-, тарифоутворення; правила користування електричною енергією; правила надання і погодження технічних умов на підключення до мереж (споруд) електро- та теплоенергетики.
admin
Коментарі :
Додати коментар