Брошури та каталоги – доступна реклама від поліграфії «Хамелеон»
Існують перевірені рекламні інструменти, без яких не обходиться жодна кампанія. Брошури та каталоги вважаються універсальною поліграфією, яка чудово виконує базові задачі: працює на розпізнавання бренду, просування компанії на ринку, популяризує товари та послуги. Така друкована продукція чудово представляє детальний опис асортименту, товарних лінійок і колекцій, філософію компанії. На відміну від компактних буклетів чи листівок, ці види поліграфії дозволяють більш розгорнуто розповісти про переваги товарів і підвищують відсоток так званих «миттєвих» покупок.
Гарний каталог заміняє продавця
Завдання каталогів – продемонструвати всі варіації продуктів чи послуг компанії, візуалізація кольорів, матеріалів. Вони якнайкраще в деталях розповідають клієнтам про переваги товарів. У каталогах розміщують різні опції продукції, що чітко структуровані та логічно розділені на категорії. Київська поліграфія «Хамелеон» спеціалізується на створенні якісної друкованої продукції різних форматів. Обирайте ходові параметри каталогів, аби швидко зацікавити покупця представленими пропозиціями.
Дизайн каталогу повинен передбачати такі атрибути:
- фірмовий стиль;
- зміст;
- зручні елементи структурування даних (номери сторінок, назви розділів, підрубрик);
- зображення товарів;
- опис складу чи технічні характеристики;
- яскраві привабливі елементи візуалізації (плашки, фони, рамки).
Подібні товарні каталоги потрібні точкам продажу на регулярній основі. У динамічній сфері ринку їх прийнято оновлювати раз на сезон або щомісячно. Свої каталоги фірми надсилають партнерам, дистриб’юторам, регіональним філіалам. Найчастіше цю поліграфію використовують автомобільні салони, будівельні магазини, студії дизайну, салони краси, компанії з продажу косметологічного чи медичного обладнання.
Вдало зверстаний каталог здатен швидше переконати покупця здійснити купівлю, ніж продавець. Адже поліграфію можна взяти з собою, ознайомитися в деталях із характеристиками продукції та згодом прийняті виважене рішення.
Брошури – інструмент тимчасових рекламних кампаній
При обмеженому асортименті продуктів чи послуг доцільніше друкувати брошури. За дизайном вони будуть нагадувати каталоги, проте виглядатимуть більш компактно та з меншою кількістю сторінок – зазвичай від 4 до 12. Також брошури нерідко випускають як доповнення до фірмових каталогів. Приміром, для демонстрації оновленої упаковки та складу продукції, розширення лінійки кольорів, появи нових товарів у базових колекціях.
Великою популярністю користується практика створення брошур з акційним переліком товарів. У них розміщують продукцію зі знижками, друкують мінімум описів і роблять акцент на яскравих заголовках, рекламних слоганах. Таку друковану продукцію традиційно роздають у масових точках продажу, в людних місцях на вулиці. Також їх можна вкладати в поштові скриньки, надсилати із замовленнями інтернет-магазинів. На сайті друкарні xprint.com.ua ви можете ознайомитися з найпопулярнішими форматами каталогів і брошур, а також обрати інші види рекламної поліграфії.
Коментарі :
Додати коментар