Переваги системи CRM для call центру - що собою являє система?
На сьогоднішній день багато хто не знає, що взаємодіяти з клієнтами зручніше через спеціальні системи. Надання кращого рівня сервісного обслуговування здійснюється за допомогою рішень - інтегрованих систем, які працюють саме з зовнішніми бізнес-системами.
Однією з актуальних є CRM система для call центру, яка допоможе дійсно вирішити безліч питань і зробити комфортним спілкування з клієнтами. Так як сьогодні все відбувається через онлайн-режим, щось не дивно, що взаємодія з клієнтами в віддаленому режимі в колл-центрі по системам - досить мудре і зважене рішення, а головне зручне, як для власників і співробітників колл-центру, так і самих клієнтів , які будуть туди звертатися.
На які основні особливості слід звернути увагу?
У спеціальній системі кожен отримає комфортний інструмент для того, щоб швидко зареєструватися і обробити звернення або управління клієнтською базою. Завдяки такому функціоналу є можливість зберігати, систематизувати, управляти інформацією про клієнтів, а також здійснювати інші дії - можна прочитати повну історію про звернення, про записи розмов, тощо.
Крім того, програмне забезпечення дає ще багато функціоналу, в тому числі дозволяє об'єднувати звернення від замовників з усіх каналів за якими відбувалася комунікація. Тобто, туди включені дзвінки, листи, веб-чати, смс, форми для зворотного зв'язку. По суті, простір організовано таким чином, щоб мінімізувати робочі процеси і значно їх прискорити, в тому числі спростити роботу самого оператора кол центру.
Що ще важливо знати?
Сервіс для кол центру має наступні важливі переваги і особливості:
- Підбір полів картки клієнтів. Оператор кол центру може сам додати будь-яку кількість полів для того, щоб належним чином оформити клієнту картку. Відповідно, є можливість не тільки редагувати картку клієнта, але ще і відображати її тоді, коли це буде необхідним. Все відбувається за допомогою АПІ файлів і т.п.
- Відображення полів за рівнем доступу. Тут мова йде про те, що є користувачі, які мають певний рівень доступу. Він дозволяє або відкривати всі картки клієнтів, або не відкривати ті, які зашифровані і так далі. Наприклад, є користувачі, які потрапляють в чорний список, тому за допомогою функціоналу оператор кол центру не буде знаходити ту картку, яка не потрібна або перебуває в чорному списку.
- Приховування контактів клієнтів. Ця опція є в нинішній версії системи доступу. Вона допоможе оператору відразу знайти номер телефону клієнта, його електронний і фізичний адрес та інші дані.
Коментарі :
Додати коментар