Візит Віталія Купрія на Закарпаття: захист краян від будівництва малих ГЕС і перевибори мера Ужгоро
Народний депутат України, один із лідерів політичної партії «Українське об’єднання патріотів — УКРОП», заступник голови Комітету ВРУ з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Віталій Купрій цього тижня відвідав Закарпаття.
Нардеп провів зустрічі з мешканцями Рахова, Хуста, Виноградова та Ужгорода.
Головне питання, яке обговорили закарпатці з укропівцем, — будівництво малих гідроелектростанцій на річках краю. Люди наголосили, що стосовно цього питання в селах Липча та Кошельово Хустського району відбулися громадські слухання, на яких селяни виступили категорично проти зведення міні-ГЕС на річці Ріка. Активісти Хустського районного осередку УКРОПу зібрали майже 1 тис. 900 підписів незадоволених людей. Такої ж думки й мешканці Рахівщини, де на річках хочуть спорудити каскад із 24-х малих ГЕС.
Народний депутат Віталій Купрій пообіцяв закарпатцям на державному рівні порушити питання екологічної загрози у зв’язку зі зведенням малих ГЕС.
«Мені пообіцяв губернатор області Геннадій Москаль, що він стане на бік людей і будівництва не буде», — зазначив Купрій.
У Рахові багато питань стосувалися лісозаготівлі, неналежної діяльності «Укрзалізниці», порушувалося питання і про тотальну корупцію в органах самоврядування, десятки справ порушуються, але нічого не доводиться до кінця.
«Я спрямував звернення людей з номерами справ прокурору Закарпаття Володимиру Гаврилюку», — наголосив укропівець.
За словами нардепа, люди на Закарпатті скаржилися також на ями на дорогах, які в окремих місцях сягають 40 см, і це свідчить про неефективне використання коштів, спрямованих митницею на ремонт доріг.
Усе почуте депутат довів до відома обласної влади краю.
Окрім зустрічі з головою Закарпатської ОДА Геннадієм Москалем та прокурором області Володимиром Гаврилюком, Купрій навідався і до мера Ужгорода Богдана Андріїва, однак той від нього втік.
«Стосовно міського голови Ужгорода, то у мене до нього значні претензії. Адже неодноразово громадські активісти боролися за збереження зелених зон, я навіть подавав відповідний депутатський запит, у результаті чого знищення насаджень було тимчасово зупинено. Крім того, проблемними є питання компенсації за пільгові перевезення. За інформацією активістів, кінцевим власником фірм, що займаються перевезеннями, є міський голова. Це є адміністративним корупційним правопорушенням, і він має бути притягнутий до відповідальності у вигляді штрафу, тому я зараз готую відповідну заяву до Національної поліції. Це також є підставою для того, щоб домогтися переобрання мера. Крім того, незважаючи на мораторій, міський голова виділяє земельні ділянки на підставних осіб, які не брали участі у захисті кордонів України, а така земля потрапляє до забудовників», — каже народний депутат.
Закарпатці почули також про можливість створення цивілізованого ринку вживаних автомобілів (законопроекти УКРОПу №№ 5561 і 5562).
За словами голови Закарпатського УКРОПу Власти Негрі, наразі проекти законів перебувають на розгляді у комітетах Верховної Ради.
«Прикладом запровадження такого досвіду може бути Польща, де після вступу країни до Європейського Союзу в 2004 році імпорт вживаних автомобілів зріс протягом одного року в 23 рази! Від ухвалення вищезазначених законопроектів та підписання їх Президентом України очікуваним результатом буде формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів в Україні та усунення корупційних ризиків», — каже В. Негря.
Коментарі :
Додати коментар