Усі закарпатські політики намагаються піаритися на «пересічниках»
Якщо трошки згадати історію з намаганням політиків лобіювати питання збільшення терміну перебування автомобілів із іноземною реєстрацією на території України, то одними з перших таких лобістів стали закарпатські нардепи ще попереднього скликання Валерій Пацкан та Іван Бушко, які зареєстрували навіть відповідний законопроект щодо продовження цього терміну до 30 днів.
Однак цей законопроект так і не було розглянуто через передчасний розпуск парламенту, а згодом виник новий законопроект, який «зарубала» відповідна комісія.
Згодом допомогти «пересічникам» раптово взявся двоюрідний брат Віктора Балоги — закарпатський нардеп Василь Петьовка, який зробив відповідне звернення до начальника Закарпатської митниці ДФС Володимира Колесникова з приводу нововведень митниці щодо попереднього повідомлення про поломку автомобіля.
Звернення Петьовки було дуже вчасним, бо саме в ці дні, коли було звернення, «пересічники» Закарпаття домовилися провести акцію з блокування КПП на держкордонах. Акція мала успіх. Обласна влада та митне начальство пішли назустріч «пересічникам» і відмінили необхідність попереднього повідомлення про поломку автомобіля. Після цього активісти зняли блокаду КПП на держкордоні.
Більше того, на хвилі слави голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль пішов далі й ініціював створення спеціальної групи, яка розробила законопроект, який би дозволяв власникам автомобілів з іноземною реєстрацією перебувати на території України до одного року.
Зокрема, згідно з оприлюдненим на сайті відсканованим текстом законопроекту, тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року під письмове зобов’язання зворотного вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян.
Звичайно, політичний опонент Геннадія Москаля закарпатський нардеп Віктор Балога не міг пропустити повз себе таку популярну тему з «пересічками», тому повідомив, що розробив і розмістив у соцмережах проект закону, який майже ідентичний тому, що запропонував Геннадій Москаль.
Тож чому так активно закарпатські політики почали лобіювати інтереси «пересічників»?
По-перше, це доволі масовий електорат. Наразі в Закарпатті вже понад 40 тисяч автомобілів із іноземною реєстрацією.
По-друге, прийняття закону, який дозволятиме перебування автомобілів із іноземною реєстрацією протягом одного року, стало дуже реальним. Про це свідчить і те, що глава уряду Арсеній Яценюк доручив напрацювати зміни до правил перебування транспортних засобів іноземних громадян на території України міністрові інфраструктури Андрієві Пивоварському.
Таким чином, закарпатські політики просто намагаються вчасно пропіаритися на цій цілком реальній темі, пише ProZak.info.
Коментарі :
Додати коментар