Ще не фініш
Партії та кандидати підбивають підсумки. Точніше, рахують гроші. Більшість кандидатів не пройшли, а витрачалися чимало. Та й партії кидали купу грошей на рекламу, а вдалося протягнути до рад по кілька депутатів. Багато кандидатів, які опинилися за бортом, наразі штурмують лідерів партій і вимагають викинути зі списку тих, хто пройшов, але не вкладав достатньо фінансів. Адже не секрет, що багато так званих гаманців партій до рад не пройшли.
Ну а ті, хто скоро отримає мандати, вже прицілюються на те, у яких комісіях краще працювати, щоб «було вигідно». І таких злодюг серед переможців чимало.
Та чи не найбільше галасу наробило входження до нової облради такого собі активіста Помаранчевої революції, а згодом чиновника режиму Януковича, Влада Каськіва. Той довго ховався від правосуддя в Панамі, а тепер, із якось дива, став депутатом нашої облради від партії кума Путіна. Напевно, своєрідна винагорода льовочкіних—медведчуків за земельний дерибан на Боржавських полонинах.
До речі, вибори в Ужгороді ще не закінчилися. Ті двоє клоунів, що залишилися у фіналі, продовжують тратити гроші на рекламу. І це при тому, що той-таки Андріїв уже витратив із фонду перед першим туром 455 тисяч гривень, і плюс майже 125 тисяч на рекламу лише у Facebook.
Його конкурент за право красти з казни, Щадей, з фонду витратив 190 тисяч гривень, а от на рекламу в Facebook у нього вже пішло понад 250 тисяч. І це не рахуючи багатотисячні платежі відеомережі YouTube за компрометуючі ролики проти конкурентів.
Для порівняння, той-таки Сергій Ратушняк не витратив на рекламу в Facebook жодної копійки, а загальні витрати з його передвиборного фонду були меншими, ніж Щадей потратив на Facebook — 230 тисяч. І варто нагадати, що Ратушняк успішний бізнесмен, а в Щадея майже порожня трудова книжка, якщо взагалі така є.
Зараз Андріїв та Щадей ведуть дуже дивну кампанію. Другий тур відбудеться 22 листопада, а вся кампанія цих дивних кандидатів базується виключно на брудному компроматі один одного.
Звичайно, що ужгородці здебільшого проігнорують другий тур. І станеться так, що мера в Ужгороді вибере не більше, ніж 25 % від усіх виборців.
Таким чином, той, хто сидітиме в мерському кріслі, повинен добре пам’ятати, що він не представляє весь Ужгород, але лише незначну купку своїх примітивних прихильників.
Коментарі :
Додати коментар