ІНФОРМАЦІЯ щодо соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої
Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном УРЯДОВОЇ "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" (БЕЗКОШТОВНО ЦІЛОДОБОВО): О 800 507 309
або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов'язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції за телефонами «101», (044) 247-30-02, (044) 247-32-92
Адреса штабу - м. Київ, вул. Гончара, 55 а
Інформація про наявність вільних місць для розміщення
http://migrants.gov.ua
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ
- переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);
первинне призначення пенсії;
перерахунок пенсії
Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
паспорт;
посвідчення отримувача пенсії (за наявності);
довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ
пошук підходящої роботи - тимчасової і постійної;
надання інформації та консультації у сфері занятості;
можливість участі в громадських оплачуваних роботах;
професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;
отримання статусу безробітного
Куди звертатися: до центру занятості за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
паспорт;
довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);
трудова книжка (за наявності);
документи про освіту (за наявності)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ 3 ДІТЬМИ
переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:
допомога при народженні (усиновленні) дитини;
допомога одиноким матерям;
допомога опікунам та піклувальникам;
допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;
допомога малозабезпеченим сім'ям;
тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;
супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;
надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям
Куди звертатися: до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
паспорт;
свідоцтво про народження дитини;
довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ,
ІНВАЛІДІВ
стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів I, II групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);
догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);
натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби)
Куди звертатися: до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
паспорт;медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності)ДОВІДНИК установ соціального захисту населення
Управління інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю ОДА
admin
Коментарі :
Додати коментар