При втраті документів , пов’язаних з обчисленням і сплатою, треба негайно повідомляти Міндоходів

admin 08.08.2013 14:49 СОЦІО

ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві інформує, у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів платник зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити орган Міндоходів за місцем обліку. Крім того, суб’єкту господарювання необхідно відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу Міндоходів.

Обов’язково платник повинен вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі зазначених документів. Формування показників податкової звітності, митних декларацій, які не підтверджені документами, – не допускається.
Суб’єкт господарювання зобов’язаний зберігати документи не менше, як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складання якої вони використовуються.
Відповідна норма передбачена ст.16, 44 Податкового кодексу України. 

За матеріалами газети «Про Приватних Підприємців та єдиний податок   http://www.spd-info.com.ua/ua/view/news/one/280

admin

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

СОЦІО

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат