Усмішки освітять міський парк
З 1 березня до 30 квітня 2017 року соціальна ініціатива бренду Lay's компанії PepsiCo в Україні «Усмішка на 100 Ватт» збирає усмішки українців, щоб освітити один з міських парків країни.
В українських містах чимало парків і скверів, багатолюдних вдень і безлюдних ввечері. Команда експертів, що спеціалізуються на урбаністичних просторах, склала перелік популярних, але погано освітлених зелених зон у великих містах України спеціально для соціального проекту «Усмішка на 100 Ватт». Із запропонованих на сайті проекту варіантів користувачі обирають, який парк хочуть освітити і, голосуючи, віддають йому свою усмішку. Одна усмішка – один голос.
Після завершення акції один з парків у місті, що набере більшість голосів, буде обладнаний ліхтарями. До того темна зона стане комфортною для посиденьок з друзями, романтичних зустрічей, пробіжок на свіжому повітрі та вечірніх прогулянок з дітьми.
«З настанням темряви багато мальовничих територій стають безлюдними. Але ж парки – гарне місце для відпочинку, коли робота й навчання завершені, а денні турботи позаду. Як у відомій дитячій пісні – «словно лампочки, включаются улыбки», ми будемо перетворювати гарний настрій на світло, – розповідає Олена Стоянова, директор з маркетингу категорій «Снеки» та «Напої» компанії PepsiCo. – Lay's прагне радувати своїх споживачів, і вже багато місяців піднімає настрій усміхненими пачками. Наша нова акція покаже, що усмішки не тільки дарують гарний настрій, але й буквально освітлюють світ навколо».
Церемонію відкриття освітленого парку відвідають журналісти, учасники проекту та місцеві жителі. Також вона транслюватиметься на сайті проекту.
Проект «Усмішка на 100 Ватт» створено в рамках корпоративної соціальної програми «Відповідально до мети». Для PepsiCo успіхи в бізнесі невід’ємні від розвитку суспільства й свідомого ставлення до навколишнього середовища, тому компанія постійно працює над поліпшенням соціальних, економічних та екологічних аспектів життя в усіх країнах своєї присутності.
Детальна інформація про проект доступна на сайті та в соціальних мережах бренду.
Інформаційна довідка
Про PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням споживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування й напоїв, включаючи 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.
Діяльність PepsiCo базується на принципі «Відповідально до мети» – фундаментальній переконаності компанії, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети й розширення прав та можливостей людей в усьому світі дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства і своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію - на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo в Україні, один із лідерів українського ринку продуктів харчування й напоїв, представлена компаніями «Сандора» й «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія є одним із найбільших гравців на ринку соків і сокової продукції, а також займає міцні позиції на ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні пропонує споживачам широке портфоліо соків і сокової продукції («Сандора», «Садочок», «Сандорик» й інших брендів), газованих напоїв (Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральної води ( «Ессентукі» і «Аква Мінералі»), снеків (чіпси Lay's і сухарики ХрусTeam), молочної продукції («Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненько», «Ромол» та інших) й дитячого харчування («Агуша»).
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайті www.pepsico.ua
admin
Коментарі :
Додати коментар