Європейські ворота: повноцінний рух потягів Бескидським тунелем розпочнеться наступного року
Новий двоколійний залізничний Бескидський тунель, що розташований на межі Львівської та Закарпатської областей, повноцінно запрацює вже наступного року.
Новий тунель у Карпатах, який будується в 30 м від діючого технічно зношеного тунелю, планується завершити наприкінці поточного року, а повноцінний рух поїздів цим тунелем розпочнеться у другому кварталі 2018 року. Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян під час засідання уряду.
«Цього року ми плануємо відкрити Бескидський тунель. Це дійсно ворота в Європу. Ми плануємо завершити весь комплекс робіт у четвертому кварталі цього року, і сподіваємося, що перший тестовий потяг пройде тунелем у цей же час. Ввести об’єкт в експлуатацію ми плануємо у другому кварталі 2018 року», – повідомив Омелян. Він зазначив, що після завершення будівництва нового тунелю його пропускна спроможність збільшиться вдвічі – до 100 пар поїздів на добу з нинішніх 47 пар, передає УНІАН.
Як повідомлялося, будівництво нового тунелю в Карпатах, який з’єднає Україну та Євросоюз, було розпочато 29 жовтня 2013 року. Новий тунель будується на межі Львівської та Закарпатської областей в 30 м від діючого тунелю, збудованого ще за часів Австро-Угорщини в ХІХ столітті, який перебуває в аварійному стані. Бескидський тунель – другий за довжиною залізничний тунель в Україні. Він розташований між станціями Бескид і Скотарське в Карпатах і входить до п’ятого пан’європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна – Росія. Новий двошляховий тунель матиме довжину 1765 м, ширину 10,5 м, висоту 8,5 м і пролягатиме на максимальній глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта.
В кінці червня 2011 року Кабінет міністрів України своїм розпорядженням передав 6,19 га землі Львівської залізниці для будівництва та облаштування цього тунелю. Загальна вартість будівництва Бескидського тунелю становить близько 2,2 мільярда гривень, з яких 1,5 мільярда гривень передбачені на монтажні роботи. Раніше в “Укрзалізниці” прогнозували, що будівництво тунелю буде завершено в четвертому кварталі 2017 року, а потяги почнуть курсувати новим тунелем в 2018 році.
http://dzerkalo-zakarpattya.com/
admin
Коментарі :
Додати коментар