На Закарпатті вже понад 700 переселенців зі Сходу і Криму
У середу, 16 липня, відбулося засідання Міжвідомчого координаційного штабу та відеоконференція з регіональними штабами з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян, які переміщуються з тимчасово окупованих територій та районів проведення антитерористичної операції. Участь у нараді взяв заступник голови Закарпатської ОДА Михайло Рівіс.
Станом на 16 липня на території Закарпатської області зареєстровано 729 громадян, з яких 517 - приїхали зі східних областей та 212 – з Криму. Всі громадяни, що звернулися до регіонального штабу, забезпечені тимчасовим житлом. Для вирішення питань соціального забезпечення переміщених громадян видано розпорядження голови Закарпатської ОДА “Про організацію на території області соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції”.
У Закарпатській області рішенням Закарпатської обласної ради прийнято програму “Турбота”, дію якої поширено на громадян України, що переміщуються зі східних областей. Загалом виділено 1,8 млн. грн. Головам РДА та міськвиконкомів запропоновано прискорити освоєння коштів для оперативного розселення громадян, що прибувають з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції. На даний час проведено фінансування даних заходів, продовжується поступове освоєння.
Мінімальна потреба у коштах, необхідних для тимчасового поселення сімей громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, у санаторно-курортних і оздоровчих закладах, закладах та установах соціального захисту населення складає 3 млн. 386 тис. грн.
Обласний штаб, на який покладено функції координаційного центру, знаходиться за адресою: м. Ужгород, пл. Народна 4, також працює „гаряча лінію” - 61-22-20 з надання роз’яснень громадянам стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування на території Закарпатської області.
Прес – центр ОДА
admin
Коментарі :
Додати коментар