Закарпаття піднялося за багатьма показниками в першому кварталі року
Підсумки соціально-економічного розвитку та виконання місцевих бюджетів за перші чотири місяці 2013-го підбили у четвер, 23 травня, в обласній адміністрації. Окрім цього, обговорили ще кілька важливих питань, зокрема, щодо відкриття центрів надання адмінпослуг та готовності до оздоровчої кампанії.
У нараді під головуванням очільника краю Олександра Ледиди взяли участь його заступники та голови райдержадміністрацій області, керівники структурних підрозділів обласної адміністрації.
За підсумками І кварталу 2013 року індекс виробництва промислової продукції області у порівнянні з відповідним періодом 2012 року збільшився на 1,8 відс. (по Україні – спад на 5,0 відс.). За цим показником область посідає 13 місце серед регіонів держави. У добувній промисловості спостерігався ріст на 29,7%, у переробній промисловості - на 2,6%. Скорочення виробництва на 3,7% допущено підприємствами з постачання електроенергії, газу. Індекс будівельної продукції у першому кварталі цього року порівняно з відповідним періодом минулого року становив 122 відсотки.
Упродовж січня-березня 2013 року до бюджетів усіх рівнів Закарпатської області надійшло податків та зборів (обов’язкових платежів) у сумі 933,4 млн. грн., що більше відповідного періоду попереднього року на 5,4 млн. гривень. До державного бюджету мобілізовано 599,2 млн. грн. та до місцевих бюджетів – 334,2 млн. грн., що на 11,2 % або 33,7 млн. грн. більше відповідного періоду минулого року.
По платі за землю планові показники виконано на 125%, понад план надійшло 4,1 млн. грн., а загальна сума надходжень склала 20,6 млн. гривень. Виконання забезпечено майже всіма містами та районами області, за винятком Мукачева, Чопа та Свалявського району.
Надходження коштів від збору за спеціальне використання лісових ресурсів склали 4 млн. грн., що більше у 2,2 рази затверджених планових показників, понад план надійшло 2,2 млн. гривень.
Також керівникам районів варто звернути увагу на вчасне використання коштів на ремонт доріг – гроші на рахунках є, але поки місцеві ради використали їх менше ніж на 20%.
Коротко підсумували на нараді й результати обласного благоустрою. Під час обстеження були виявлені несанкціоновані сміттєзвалища в наступних адміністративно-територіальних одиницях області: об’їзна м. Хуст; Рахівський район в руслі річки Шопурка між с. Великий Бичків та Кобилецька Поляна; в межах смт. В. Березний біля автодороги; Ужгородський район с. Камяниця, бічна дорога заїзду на щебеневий завод. На неналежному рівні проводиться робота з розчистки придорожніх смуг, канав та кюветів у населених пунктах. Олександр Ледида доручив керівникам районів усунути вищезгадані недоліки у якомога коротші терміни.
Також очільник області звернув окрему увагу на недостатній рівень організації в районах роботи щодо створення центрів надання адміністративних послуг. Зокрема, прийнято рішення про утворення центрів надання адміністративних послуг у містах Ужгород, Мукачево, Берегово та Виноградівському, Тячівському, Берегівському, Свалявському районах. Уже на початку літа такі центри мають запрацювати в кожному районі краю.
Ще одне актуальне сезонне питання – готовність закарпатських таборів до літньої оздоровчої кампанії. Головний санітарний лікар області Володимир Маркович наголосив: хоча вже проведені санітарні перевірки таборів, варто, щоб на місцевих рівнях процес відпочинку дітей контролювали упродовж усього сезону. Головне завдання: не допустити випадків неякісного харчування, відтак – спалахів хвороб.
– Цьогоріч в Україні за підтримки держави та місцевої влади мають оздоровитися 70% школярів – таке завдання ставить Глава держави. А оскільки Закарпаття традиційно славиться оздоровницями, тим більше, маємо провести сезон літнього дитячого відпочинку на високому рівні. За організаційні питання у кожному районі особисту відповідальність несе голова райдержадміністрації, - зауважив Олександр керівник краю Ледида.
Також очільник області нагадав: треба використовувати кошти Фонду соцстраху, щоб, залучивши до співфінансування підприємства, оздоровлювати дітей, батьки яких там працюють.
admin
За матеріалами Прес-центр ОДА
Коментарі :
Додати коментар