Тестування автобусів ЗАЗ в Ужгороді: Крім переваг пасажири побачили й недоліки
Як повідомило видання 0312, 27 листопада в Ужгороді протестували ЗАЗ-А10 — низькопідлоговий автобус довжиною 8,2 м, що вміщує загалом 60 пасажирів, має 24 сидячі місця, зокрема і для людини на візку та маломобільних осіб.
Автобус проїхав 14-м маршрутом, днями його протестують і на маршрутах №№ 2, 11 та 22. Перевірили автобус на зручність представники ужгородського комітету осіб із інвалідністю. Серед переваг, каже членкиня комітету Марина Сташина-Неймет — наявність пандуса. Разом з цим, замало сидінь для людей з порушенням опорно-рухового апарату. «Якщо ми переходимо до сходів, далі у нас іде ціла плеяда із них і відповідно людині буде надзвичайно важко. Тут — на верхній сходинці, буде ще незручно людині зі зростом вище за середній, тому що вона просто буде головою вдарятися. Наступне у мене питання — до поручнів, які розташовані досить зависоко. Не на всіх вистачає таких держаків».
Порівняно з «Електронами», які зараз їздять на комунальних маршрутах, рівень комфортності та технічних характеристик автобуса набагато нижчий.
Ужгородська міська рада вивчає можливість придбання (через відкриті торги) автобусів меншої пасажировмісності для комунального підприємства «Ужгородський муніципальний транспорт» у наступному році. Директор КП Віталій Готра каже: «Цей автобус, який прибув із Запоріжжя — це так званий короткий варіант «Електрона». Його вже у соцмережах так охрестили. Це низькопідлоговий автобус із усіма перевагами автобуса міського типу. Скільки Запоріжжя пропонує? Напевно стільки, скільки ми захочемо купити. У першу чергу, ми розглядаємо варіанти. Те, що він приїхав сюди — не означає, що ми його купимо».
За словами Віталія Готри, для коротких маршрутів Ужгорода потрібні 20 таких автобусів. Міська рада розглядає також пропозиції від української компанії, яка продає електробуси.
Коментарі :
Додати коментар