Непіймані злодії, старі локомотиви та нове майбутнє Боржавської вузькоколійки
Боржавська вузькоколійна залізниця в Закарпатті в першому півріччі працювала тільки чотири місяці через злодіїв і несправності, пише видання «Лівий Берег» з посиланням на відповідь Укрзалізниці на депутатський запит.
Ще 8 лютого невідомі вкрали частину колії, тому до 28 квітня відновлювали верхню її частину, пише Голос Карпат. Національна поліція і Служба безпеки України, до яких звернулися залізничники, так і не знайшли злодіїв.
Крім того, ще п’ять разів ламався тепловоз: у січні вийшов з ладу допоміжний генератор, у лютому — вал розподільної коробки, в травні — вал компресора, паливний насос і головний генератор. Локомотив зазвичай ремонтують у депо Королево, після чого повертають на рейс.
Укрзалізниця зазначає, що причиною частих несправностей є локомотиви, які вичерпали ресурс служби. Загалом на баланс Боржавської вузькоколійки записано три локомотиви, але тільки один — ТУ2-034 — в експлуатації. Локомотив збудований у 1956 році, востаннє капітально ремонтований 2003 року. Локомотив ТУ2-097, побудований у 1957 році, використовується Ужгородською дитячою залізницею, а ще один локомотив — ТУ2-018 — поламаний і не експлуатується, оскільки в умовах депо відновити його неможливо. Він був побудований у 1956 році, останній капремонт проходив ще 1991 року.
Також на Боржавській залізниці експлуатують три пасажирські вагони 1991 року випуску, останній ремонт вони пройшли 2017 року.
Та на початку червня губернатор краю Геннадій Москаль здійснив робочу поїздку в містечко Брад (Румунія) й зустрівся з підприємцем Георгом Гоцеваром, котрий має власне залізничне депо й володіє кількома приватними вузькоколійками в Румунії. Гоцевар купує занедбані паровози з вагонами, які реставрує й продає в різні країни Євросоюзу. Губернатор замовив у пана Гоцевара реставрацію для Боржавської вузькоколійки двох пасажирських вагонів і один паровоз. «Під розміри Боржавської вузькоколійки доведеться міняти колісні пари, але це не проблема. Ми домовилися, що вагони будуть із туалетами й кондиціонерами, а один із них матиме відділення для бару. Фірма пана Гоцевара сама доправить відреставровану техніку на Закарпаття, після чого ми передамо її на баланс Укрзалізниці», — повідомляє Москаль.
Коментарі :
Додати коментар