«Капітально» відремонтовану 1,5 місяця тому вул. Собранецьку необхідно терміново латати
Провести ямковий ремонт вулиць, починаючи з тих, де найінтенсивніший рух транспорту — таке доручення дав міський голова Ужгорода комунальному підприємству КШЕП.
Планами визначено негайно розпочати роботи з «латання» транспортного моста ім. Масарика (біля готелю «Ужгород»), транспортного кола на площі Дружби народів, вулиць Грушевського, 8 Березня, Заньковецької, Загорської, Шумної та ін. Комунальники цього разу працюватимуть за технологією холодного укладання асфальту: ями заповнять асфальтно-бетонною (холодною) сумішшю й механічно утрамбують, попередньо очистивши їх і провівши підготовку з використанням щебеню, повідомили в мерії. Такому можна було би радіти, але замість радості в ужгородців інші емоції — іронії і злого сарказму щодо «добрих намірів» влади. Сказати, що люди вкрай обурені, буде недостатньо. Ужгородські водії переповнені гнівом. Люди готові йти «на мерію» і питати звіту про кошти, які нібито були вкладені в ремонти доріг, що протримався тільки кілька місяців.
Скажімо, 28 вересня розпочали масштабний ремонт вул. Собранецької. Як повідомив у мережі Facebook журналіст Віталій Глагола, у жовтні відрізок завдовжки 200 метрів закатали в асфальт і на цьому відрізку лишили... 5 закатаних в той же асфальт люків, 2 «ливнівки» і залиті смолою нові бордюри. Такий ось був ремонт! Згодом, 24 грудня у вулицю при -4° закатали гарячий асфальт і пустили автівки. Комунальники знехтували правилами, згідно з якими заборонено асфальтувати, якщо на градуснику нижче, ніж +5°. Попри ще гарячий асфальт (було видно, як він парував) відкрили автомобільний рух вулицею. Тобто головне, щоб гроші перед Новим роком списати, а якість дороги нікого з влади насправді не турбує.
А якість покриття проявила себе вже через неповні два місяці, що минули від 24 грудня.
На «капітально» відремонтовану Собранецьку вже через півтора місяця після завершення ремонту необхідно класти «латки», проводити ямковий ремонт, бо «капітальному» настав гаплик!
Чи хтось понесе відповідальність за розбазарені кошти, адже в дороги після ремонту має бути термін служби, а також відповідальні за ремонт? Ужгородці знають, на жаль, точну відповідь на це запитання і розмови на кшталт про технологію холодного укладання асфальту спонукають їх хіба що до лайки на адресу мерії.
Нагадаємо, на період 2016 року було вирішено капітально (!) відремонтувати в Ужгороді 20 доріг. Капітальний ремонт вул. Собранецької був у пріоритетах. Також цей ремонт був серед найдорожчих проектів ужгородської мерії — на капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Підгірної до вул. Гойди) було виділено 2 млн. грн.
Коментарі :
Додати коментар