Рекламники закликають міську владу ввести мораторій на зовнішню рекламу

29.04.2016 19:55 РАТУША

На наступний виконком виноситься проект рішення «Про демонтаж об’єктів зовнішньої реклами». Як значиться в супровідній записці за підписом в. о. директора департаменту міського господарства О. Пайди, ухвалення даного проекту дозволить зменшити негативний вплив зовнішньої реклами через її кількісну перенасиченість на території м. Ужгорода, що буде досягнуто шляхом поступового зменшення кількості площин у межах зазначених відрізків автомобільних доріг.

Демонтаж, мовляв, дозволить здійснити поетапну їх систематизацію зі збереженням сталого рівня конкуренції між існуючими на даному ринку суб’єктами підприємницької діяльності та забезпечення стабільних надходжень до місцевого бюджету.

Оскільки до таких формулювань та загального підходу влади є чимало запитань, Асоціація операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода вкотре звертається до міського голови Богдана Андріїва з пропозицією ввести мораторій на встановлення нових об’єктів зовнішньої реклами в м. Ужгороді на два роки. Зауважимо, що на попередні звернення з цього питання міська влада й особисто міський голова жодним чином не відреагували.

Зі свого боку члени Асоціації беруть зобов’язання впорядкувати існуючі об’єкти зовнішньої реклами, привести їхній зовнішній вигляд до європейських норм тощо в чіткій відповідності з попередніми домовленостями із департаментом міського господарства.

Водночас Асоціація операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода заявляє про свою підтримку намагання Департаменту міського господарства міськради ради демонтувати незаконно встановлені рекламоносії (в даному проекті рішення йдеться про близько шість десятків таких об’єктів), а також тих рішень, які вже набули чинності, але на ділі не реалізовані насамперед через бездіяльність муніципальної поліції.

Додамо, до Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода входять дев’ять активних суб’єктів підприємницької діяльності, які мають належну дозвільну документацію на білборди, призматрони, бек-лайти тощо та щорічно сплачують до міського бюджету понад 2 млн. грн. податків. Крім них у місті є багато інших приватних підприємців, які також працюють у сфері зовнішньої реклами і мають свої рекламні носії.

«Ми вважаємо, що для «збереження сталого рівня конкуренції між існуючими на даному ринку суб’єктами підприємницької діяльності» це більше, ніж достатньо, — переконані в Асоціації. — Тому наполегливо пропонуємо владі спочатку навести лад із уже існуючими об’єктами зовнішньої реклами, а вже потім думати про «сталий рівень конкуренції».

Коментарі :


 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Червень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат