Маршрутне таксі: вища плата за... гіршу якість

13.06.2014 12:14 РАТУША

Як відомо, на початку червня подорожчав проїзд у закарпатських маршрутках міжміського сполучення. Відтепер проїзд до сусіднього Мукачева 20 грн., до Хуста 40 грн. Вочевидь, подорожчання проїзду в міському транспорті неодмінно буде і в обласному центрі.


Принаймні про це йдеться упродовж останнього місяця, коли можна було внести власні пропозиції щодо підвищення тарифу до 3 гривень. Проект рішення давно готовий. Цього тижня планувалося провести моніторинг пасажиропотоку в Ужгороді, згідно з кількістю пасажирів у маршрутці на вході—виході, й відповідно до графіка руху. Допомогти у цьому міськраді зголосилася «громада» своїми «бойовими штиками».

Моніторинг нібито необхідний для того, аби визначити рентабельність вартості проїзду 3 гривні. Втім, міська міжвідомча комісія з питань реалізації державної цінової політики у житлово-комунальному господарстві й на пасажирському транспорті майбутній тариф уже погодила.

Основними аргументами на користь підняття «маршрутного» тарифу є те, що торік, мовляв, зросла мінімальна зарплата, а останнім часом — ціни на пальне. Також перевізники схильні нарікати на пільговиків, які нібито відривають кусень від їхнього рота, хоча у 2013 році за перевезення пільговиків їм компенсували 3,3 млн. грн. і вже за поточний рік понад 0,5 млн. грн.

Стосовно подорожчання пального. Газ метан подорожчав майже на 30 %, до 8,94 грн./м3, але на міських маршрутках його заправляють по ціні 7,8—7,9 грн./м3. До того ж на стисненому газі їздять дві третини міських маршруток. Чомусь ніхто не бере до уваги, наприклад, віддаленість автобусних зупинок, адже вона значно коротша, аніж у інших обласних центрах.

Розмови про встановлення касових апаратів і GPS-навігаторів в ужгородських маршрутках викликають швидше скепсис у тих, хто змушений ними їздити, адже переважна більшість машин у зношеному стані, зокрема, технічному, не кажучи вже про зручності для пасажирів, поламані сидіння й брудну оббивку на них... Хоча зрозуміло, що поки водій не видаватиме квиток, замість класти гроші собі до кишені, покращення не варто очікувати.

Тож із огляду на реалії, скоро ми платитимемо за проїзд у міських маршрутках ще більше, але їздитимемо ще на гірших автобусах, і з тими ж водіями. І ще один аспект. Якщо за попередньої влади після здорожчання маршрутного проїзду до 2 грн. 30 коп. тодішні опозиціонери в міській раді навіть зверталися до суду з метою встановлення «соціальної справедливості», то наразі робити цього не буде ніхто, бо всі вони вже у владі. Щоправда, й при попередньому здорожчанні це було швидше фарсом, адже так із того нічого й не вийшло...

***

ДО УВАГИ

Міські маршрутки переходять на літній графік роботи

З 1 червня громадський транспорт Ужгорода переведено на літній графік, а також змінено інтервали руху маршруток. Найближчим часом новий графік руху громадського транспорту в Ужгороді в літній період буде розміщено на зупинках. Познайомитися з ним можна також на офіційному сайті Ужгородської міської ради www.rada-uzhgorod.gov.ua

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат