Транспортна плутанина   і попсовані нерви ужгородців

08.03.2013 12:44 РАТУША

Оскільки невдовзі має пройти конкурс щодо маршрутів №№ 9, 18, 158, виконком цього тижня вирішив допускати до нього автобуси, що мають пасажиромісткість не менше 18 сидячих місць й обладнані GPS-системами та відеореєстраторами. А ще перевізники зобов’язані перевозити пасажирів-пільговиків. Для цього один із автобусів на маршруті необхідно обладнати під потреби інвалідів-візочників.


Але яким чином інваліди знатимуть, що це і є саме «їхній» автобус і як довго їм на нього чекати? Влада обіцяє, що як на автобусі, так і на інформщитах на зупинках будуть відповідні наліпки-позначки. Також влада наголошує, що такі умови конкурсу будуть обов’язковими і для наступного, «планового» конкурсу на перевезення, який відбудеться у 2015 році.

Члени виконкому також розглянули питання щодо дороги, яка веде від коньячного заводу до дачного масиву, й існування колишнього «дачного» маршруту. Виконком визнав стан дороги незадовільним, а відтак доцільним закриття існуючого маршруту.

Натомість до редакції звернулися мешканці дачного масиву Шахта-2. Люди обурені цим фактом. З 13 лютого чимало людей, а тут близько 5 тис. дач, змушені добиратися самотужки і витрачати на це годину або й більше. Маршрут існував принаймні півтора десятиліття, а пільговики їздили безкоштовно. Щоправда, останнім часом діяли нові порядки: інваліди, ветерани війни і праці, пенсіонери платили за проїзд, водії їх ображали, виштовхували з салону, скандалили... Люди наголошують, що вкрай невдоволені такими діями балогівської влади, а особливо ж коли маршрут відмінили зовсім, мотивуючи «поганою дорогою». За їхніми словами, дорога є «поганою» хіба що на відтинку 20 метрів, але цілком придатна для проїзду. У відповідь на звернення до транспортного відділу їм відповіли, що саме через розбиту дорогу там можливі аварійні ситуації. На це люди кажуть: а не випускати мобілку з рук, як чинять водії під час рейсу, не є аварійно небезпечним? За місяць, як розповідають вони, пробивання стін міської управи видалося їм на кшталт китайської чи берлінської стіни, вони так і не знайшли в міській раді ні розуміння, ні бодай нормального ставлення до себе. Так, у транспортному відділі «ходокам» порадили, мовляв, як зробите дорогу, тоді й вимагайте маршрутку, або хай це зробить РДА... Отож людям не залишається іншого вибору, як звернутися до правоохоронних органів.

Додамо, до прокурора Ужгорода Івана Штефанюка вже звернулися голови ужгородських осередків ВО «Батьківщина», ВО «Свобода» й ПРП з листом, у якому просять надати правовий коментар та задіяти шляхи прокурорського реагування» щодо рішення виконкому про необгрунтоване підвищення тарифів на проїзд у маршрутних таксі Ужгорода до 2,30 грн.

Коментарі :


12.03.2013 12:07 555

Очередное "разводилово" "молодой" команды Ужгородской "Семьи" возможно только при попустительстве ужгородских депутатов. Выход вижу в обьединении здоровых сил в Ужгородском совете. Мер дейтвует нагло по причине молчаливого согласия независимых (не работающих в коммунальных предприятиях и структурах горисполкома) депутатов горсовета. В первую очередь это относится к группе Андреева Богдана в фракции ПР (человек 8-10), группе "Региональный цнтр" Нимчука Степана (8-10 человек)в фракции ЕЦ, группе "Университет" Ващука Федора (6 человек). Вместе от 22 до 26 человек. Добавте сюда БЮТ 9 человек, Удар (1) Фронтовиков (3) (коньюктурно все таки оппозиция) и получаем около 35 человек. ТАК ЕСТЬ БОЛЬШИНСТВО У МЕРА??? Да есть, пока не определились, или определились Андриив, Нимчук и Ващук! До сих пор не понимаю, что (или все таки КТО) им мешает договорится!


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат