В Ужгороді зросла плата за проїзд в маршрутках
Мер Ужгорода «Бодя—500 гривень» збагатиться на маршрутних перевезеннях.
Видання Prozak.info у матеріалі «Скільки заробить родина мера Ужгорода на пасажирських перевезеннях після підняття вартості проїзду» робить деякі розрахунки і доходить висновку, що заробіток складе чималі мільйони.
У минулому номері газети ми писали про те, що маршрутні перевезення в Ужгороді контролюються родиною мера. Зокрема, власниками ПАТ «Ужгородське АТП-12107», яке здійснює пасажирські перевезення в Ужгороді, є родичі мера Богдана Андріїва. За даними держреєстру, засновниками «АТП-12107» є Влада Андріїв (дружина мера), Андрій Андріїв (брат мера, депутат Закарпатської облради), Наталія Андріїв. І якщо ще минулого року ця фірма обслуговувала всього 4 маршрути, то щойно Бодя став мером, АТП отримало додатково ще 5 маршрутів. І все це «ходові» маршрути на популярних напрямках: № 1, № 2, № 10, № 11, № 14, № 15, № 21, № 22, № 156.
І ось якось дивно у середу на виконкомі Андріїв, зі скарги якогось перевізника про те, що їм не вистачає коштів на перевезення пільговиків, вирішує підняти вартість перевезення в маршрутках на 30 % до 4 грн.
Таким чином виходить, що вартість підняли, бо мало коштів на перевезення пільговиків. І це при тому, що ніхто не знає, скількох пільговиків перевозять ті перевізники, оскільки ніхто не знає, скільки взагалі заробляють на перевезеннях маршрутники, бо у нас дикі правила, за якими пасажири платять гроші, але ніяких підтверджувальних квитків натомість не отримують.
Так от, після рішення про підняття цін на маршрутні перевезення через пільговиків, уже наступного дня на сесії Андріїв проштовхує питання виділення з міського бюджету 13,5 млн. грн. на компенсацію за перевезення тих таки пільговиків.
А тепер увага! Якщо минулого року на компенсацію з перевезення пільговиків ужгородські маршрутники отримали понад два мільйони гривень, то цього року з міського бюджету на компенсацію виділено понад 13 мільйонів гривень. І ось тепер, окрім того, що перевізники отримають вчетверо більшу компенсацію за перевезення, мер вирішив ще й підняти вартість перевезення на одну гривню — до 4-х гривень.
Ось що порахували журналісти видання Prozak.info.
Всього в Ужгороді 23 перевізника, які роздерибанять між собою 13,5 млн. грн. ніби на перевезення пільговиків. Якщо ці 13,5 млн. грн. будуть ділити рівномірно між перевізниками, то фірмі родини Андріїва, яка здійснює перевезення на 9 маршрутах, із 23 дістанеться 5,4 млн. грн. І окрім того, прибуток із пасажирів за перевезення фірма Андріїва отримуватиме на 30 % більший, бо саме на 30 % підняли вартість проїзду.
«А тепер запитання, чому громадські активісти можуть блокувати державний кордон через незручності з приватними автомобілями, але не блокують мерію через те, що постраждають, в першу чергу, соціально незахищені громадяни, які не можуть собі дозволити мати автівки? Народу важко зрозуміти акції проти утиску «пересічників», але люди б однозначно підтримали акції проти підвищення вартості на пасажирські перевезення», —пише Prozak.info.
Цікаво взагалі, чи знайдеться хоч якась громадська організація, яка б стала на захист ужгородських пасажирів, яким доводиться їздити в смердючих напіврозвалених маршрутках і платити за цей сервіс чималі гроші.
Цікаво, чи знає «Бодя—500 гривень», що про нього думають пасажири маршруток? А серед них є багато і тих, хто голосував за його красиві лозунги про соціальну справедливість , а не тільки за 500-гривневі купюри.
Коментарі :
Додати коментар