У яму-пастку на вул. Баб’яка втрапили три десятки автівок
Докори автомобілістів на стан ужгородських доріг невичерпні. Найбільше нервів, часу і коштів на ремонт аквтомобілів тратиться у весняну та осінню пори року. При тому, що в обласному центрі Закарпаття звичкою вже стало латати міські дороги по чотири рази за рік, толку з того практично немає. Чи то робиться той латковий ремонт такого рівня фахівцями, чи то асфальт такої якості, але ями з’являються знову.
І вже не дивує сенсація, коли в одну яму втрапляють десятки автівок. На вул. Баб’яка поблизу «Епіцентру» у величезну яму, яку в понеділок залило дощем і вона «замаскувалася», втрапило близько тридцяти автівок! Водії з натугою витягували машини з ями, в якій лишалися колеса. Згодом вони написали спільну заяву до суду. Тільки в середу ввечері 17 лютого яму нарешті залатали, та чи надовго?
А ще зовсім недавно, восени перед виборами мера капітальний ремонт дорожнього полотна було заплановано на 50 вулицях і на це з бюджету пішло 24 млн. грн. То де обіцяні дороги, не кажучи вже, де кошти?..
«Наприкінці літа минулого року влада Погорєлова розпочала грандіозний ремонт доріг в Ужгороді. Пригадуєте? Тоді в міській пресі влада хвалилася, що гроші є і все заасфальтують. Подивіться тепер на ці дороги — яма на ямі. Виявляється, проблема з дорогами не у відсутності грошей, а в тому, що у нас не навчилися робити асфальт. Таким чином, гроші просто йдуть у прірву. А це наші з вами гроші, дорогі закарпатці, — цитує видання ProZak.info ужгородця Романа Руснака. — Ми проаналізували деякі цифри та події, які стосуються ремонтів доріг у Закарпатті, й робимо таке саме резюме — в нас не вміють робити асфальт.
Шляховики кажуть, що потреби на ремонт доріг у грошах становлять десь 700 мільйонів гривень. А тепер подивіться на згадані вище ділянки доріг, де шляховики прозвітували про ремонти. Де асфальт? Суцільні ями. То невже вони хочуть щорічно розбазарювати не 100 млн. грн., а 700 млн.?
Навчіться спочатку робити якісний асфальт, який стоятиме не до весни, а хоча би кілька років. Так, як це є у всіх порядних країнах. Та й навіть у деяких областях України. Бо різниці немає, скільки вам давати грошей. Ви і мільярди спокійно вкладете в лайно.
До речі, всі роботи, які проводить на дорогах області Служба автомобільних доріг, нині виконує ДП «Закарпатський облавтодор» — саме це підприємство виграло тендер. А чи була створена комісія, яка перевіряє якість того, що продукує облавтодор і як виконує роботи? І чи немає в тендерній угоді пункту про те, що фірма-виконавець несе відповідальність за якість покриття?
У випадку набуття чинності закону про децентралізацію витрати на ремонт доріг ляжуть виключно на місцеві бюджети. Все. Держава більше не даватиме на це гроші. Тому нашій владі вже зараз потрібно бути готовою до того, що гроші закарпатців будуть іти на той асфальт, яким наші шляховики покривають дороги».
Коментарі :
Додати коментар