Влада далі нищить ринок зовнішньої реклами. Плату за користування землею збільшують уп’ятеро

16.07.2016 10:49 РАТУША

Протистояння міської влади й ужгородського ринку зовнішньої реклами консенсусом не вирішилося попри готовність підприємців співпрацювати і підтягувати ринок до рівня європейських стандартів. Ужгородська влада продовжує реалізувати свої наміри перерозподілити ринок зовнішньої реклами у своїх вузьких інтересах і всіляко намагається придушити дрібних підприємців.

Оскільки просто відібрати дозволи на ведення підприємницької діяльності не вдається, бо вони законні й мають термін дії ще на 4-5 років, то міські керманичі обрали інший шлях досягнення своєї мети.
На офіційному сайті Ужгородської міськради оприлюднено регуляторний акт, а саме проект рішення сесії «Про зміни до рішення міської ради від 04.06.2004 № 315», де йдеться про нову орендну плату за тимчасове користування землею під рекламоносіями. Регуляторний акт передбачає збільшення розміру базової місячної ставки платежу за 1 кв. м рекламного засобу — вп’ятеро в центральній частині міста, втричі у так званій серединній зоні та вдвічі у периферійній зоні. Відтак розцінки становитимуть 240, 108, 48 грн. за кв. м. за наземні рекламні засоби, відповідно до зони розташування, та 90, 36, 12 грн. за кв. м. за наземні й дахові рекламні об’єкти.

Ужгородські підприємці переконані: здорожчанням оренди для об’єктів зовнішньої реклами не обмежиться, у разі ухвалення цього рішення сесією наступного удару по оренді землі зазнають і інші підприємці, які орендують землю під кіоски, тераси тощо. На сьогодні влада фактичним знищенням рекламного бізнесу прагне заробити собі дивіденди, декларуючи боротьбу за благоустрій міста та «наведення порядку з зовнішньою рекламою». Насправді має місце цинічне прагнення зосередити бізнес «під себе». Замість покращення стану й рівня існуючих об’єктів зовнішньої реклами вже йдеться про 150 нових конструкцій. Так, на інтерактивній карті, розміщеній на сайті міської ради, закріплено 70 об’єктів під одного з депутатів та ще 80 під мукачівську фірму. Тож маємо ще один яскравий зразок подвійних стандартів від міської влади, бо очевидно, що ні про який мораторій чи наведення ладу в зовнішній рекламі говорити не доводиться.

Члени Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода мають кілька виграних судів. Проте Департамент міського господарства замість виконання судових рішень і продовження договорів підприємцям займається хіба тим, що висуває їм нові умови... Що ж стосується незаконних рекламних об’єктів та рішень виконкому Ужгородської міської ради про їх демонтаж, то й тут Департамент демонструє позицію не менш дивну: рішення виконкому просто ігнорує. Тим часом у Всеукраїнській асоціації операторів зовнішньої реклами констатують: Ужгород чи не єдине у країні місто, де конфлікт між місцевою владою і підприємцями-рекламниками дедалі поглиблюється.

4 липня під час сесії Ужгородської міськради депутати планували розглянути питання «Про скасування рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради від 30.05. 2012 № 164 та встановлення мораторію на зовнішню рекламу в місті Ужгороді», але проект рішення відклали. Суттєво, що даний документ мав би спочатку появитися на сайті у формі регуляторного акту, тобто з місячним терміном для прийняття зауважень і доповнень. Водночас мав бути встановлений мораторій на переоформлення, продовження дії та видачу нових дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста Ужгорода до приведення у відповідність із чинним законодавством Порядку.

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат