Рекламники закликають міську владу ввести мораторій на зовнішню рекламу
На наступний виконком виноситься проект рішення «Про демонтаж об’єктів зовнішньої реклами». Як значиться в супровідній записці за підписом в. о. директора департаменту міського господарства О. Пайди, ухвалення даного проекту дозволить зменшити негативний вплив зовнішньої реклами через її кількісну перенасиченість на території м. Ужгорода, що буде досягнуто шляхом поступового зменшення кількості площин у межах зазначених відрізків автомобільних доріг.
Демонтаж, мовляв, дозволить здійснити поетапну їх систематизацію зі збереженням сталого рівня конкуренції між існуючими на даному ринку суб’єктами підприємницької діяльності та забезпечення стабільних надходжень до місцевого бюджету.
Оскільки до таких формулювань та загального підходу влади є чимало запитань, Асоціація операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода вкотре звертається до міського голови Богдана Андріїва з пропозицією ввести мораторій на встановлення нових об’єктів зовнішньої реклами в м. Ужгороді на два роки. Зауважимо, що на попередні звернення з цього питання міська влада й особисто міський голова жодним чином не відреагували.
Зі свого боку члени Асоціації беруть зобов’язання впорядкувати існуючі об’єкти зовнішньої реклами, привести їхній зовнішній вигляд до європейських норм тощо в чіткій відповідності з попередніми домовленостями із департаментом міського господарства.
Водночас Асоціація операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода заявляє про свою підтримку намагання Департаменту міського господарства міськради ради демонтувати незаконно встановлені рекламоносії (в даному проекті рішення йдеться про близько шість десятків таких об’єктів), а також тих рішень, які вже набули чинності, але на ділі не реалізовані насамперед через бездіяльність муніципальної поліції.
Додамо, до Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода входять дев’ять активних суб’єктів підприємницької діяльності, які мають належну дозвільну документацію на білборди, призматрони, бек-лайти тощо та щорічно сплачують до міського бюджету понад 2 млн. грн. податків. Крім них у місті є багато інших приватних підприємців, які також працюють у сфері зовнішньої реклами і мають свої рекламні носії.
«Ми вважаємо, що для «збереження сталого рівня конкуренції між існуючими на даному ринку суб’єктами підприємницької діяльності» це більше, ніж достатньо, — переконані в Асоціації. — Тому наполегливо пропонуємо владі спочатку навести лад із уже існуючими об’єктами зовнішньої реклами, а вже потім думати про «сталий рівень конкуренції».
Коментарі :
Додати коментар