Міс Ужгород-2012 (ФОТО)

02.03.2012 16:46 ДОЗВІЛЛЯ

Краса, талант, шоу, вишуканість та елегантність. Це конкурс краси «Міс Ужгород». Конкурс, на який важко потрапити і ще важче перемогти. Конкурс, на якому збираються еліта та найвродливіші дівчата нашого міста.

«Міс Ужгород» проходить за всіма канонами конкурсів краси світового рівня. Розділений на 3 етапи: конкурс талантів, топ-модель та, власне, сам фінал. Глядачі зможуть повною мірою насолодитися талантами учасниць та виходом у вишуканому одязі. Як завжди, етапажна Ольга   Краснова надала свій одяг для конкурсу «Топ-модель» і ми побачимо нові наряди від гламурної дизайнерки. За підсумками двох конкурсних днів буде визначено двох фіналісток. Ще двох обере журі, а останні 2 місця визначать глядачі: Інтернет голосування та глядацькі симпатії.

До складу журі цього року запрошено: директора конкурсу краси «Княгиня України» Олександра Главацького (м. Київ), директора модельного агентства «MayBee Model Management» Олега Самойлова (м. Москва, Російська Федерація) та директора «Orlova Concert Agency» Земфіру Орлову (м. Київ)

На конкурсі глядачі матимуть змогу побачити багато відео з учасницями, почути найкращі голоси Ужгорода і, звісно, запрошених гостей з Києва. Насичена шоу-програма та зіркові гості зроблять конкурс краси «Міс   Ужгород» справді незабутнім святом.

Переможниця конкурсу отримає в подарунок нетбук від магазину комп’ютерної техніки «СМОК» та путівку в Європу від туристичного порталу «Колоритне Закарпаття». Всі учасниці отримають подарунки від магазину «15бар».

Генеральний партнер: автоцентр «Закарпаття Авто», головні партнери — кава «Tchibo»   та «Еко сервіс».   Ексклюзивний партнер — магазин парфумерії «Parfum studio», офіційний партнер — ТРЦ «Токіо». Партнери конкурсу: магазин побутової техніки «15бар», ТЦ «Дастор», кав’ярня «Дольче», магазин комп’ютерної техніки «СМОК», кав’ярня «Саламандра», салат-бар «Олів’є», кав’ярні «XL»   та «Какао», кафе-магазин «Цінея», готель «Дружба», фітнес-центр «Viper Gym», «Молоді Регіони», нічний клуб «Еila», фотостудія «Флеш», компанія «faberlic», дизайнерка Ольга Краснова, друкарня «Бреза», салон «Норка», магазин «Мегаспорт», Дім модної білизни «Ajour», охоронні системи «СЕНК».

Генеральний інформаційний партнер — радіо «Люкс ФМ». Головні інформаційні партнери — Закарпаття онлайн та рекламна агенція «VAR». Інформаційні партнери: газета «Європа-центр», журнал «П’ятниця», «МСІ Тиса», «Перший кабельний канал», газета «Ужгород», рекламна компанія «Євро­стандарт», газета «РІО», газета «Неділя», ТРК «Даніо».

Отож, конкурс краси «Міс Ужгород» триватиме 3 дні: 7 березня — конкурс талантів та 8 березня — конкурс «Топ-модель», які відбудуться в розважальному клубі «Eila». 9 березня відбудеться фінал конкурсу в облмуздрамтеатрі. Також проголосувати та побачити учасниць ви можете на порталі «Закарпаття онлайн» та на сайті www.mis.uz.ua. Організаторами конкурсу є міжнародна модельна агенція «One Models Agency» та міжнародна корпорація «International Prodaction Group».

Прес-служба конкурсу «Міс Ужгород»

ЩОБ ПОДИВИТИСЯ ФОТО КЛІКНІТЬ ПО ПРЕВ’Ю ЗНИЗУ

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ДОЗВІЛЛЯ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат