Навіщо Волошин вигадує нові положення для зовнішньої реклами, якщо такі вже є?..

30.04.2015 16:35 РАТУША

Це питання ставлять ужгородці, які впродовж тривалого часу здійснюють підприємницьку діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами. Як заявляють члени Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода, перший заступник міського голови Волошин узявся знищити третину зовнішньої реклами, встановленої на території міста з дотриманням усіх вимог і норм благоустрою.

З його ініціативи кількість рекламоносіїв у м. Ужгороді має зменшитися на понад 30 %, про що неодноразово було заявлено на спільних засіданнях у першого заступника мера, незважаючи на те, що це мінус 500 тис. грн. надходжень до бюджету міста, тобто третина всіх надходжень від рекламного бізнесу, це робочі місця та податки до держбюджету від понад десятка рекламних структур.

Водночас, стверджують члени Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода, перший заступник залишив і не звертає увагу на понад півсотню незаконно встановлених рекламоносіїв — це білборди, сіті-лайти, беклайти без відповідних дозволів, а отже і без сплати ними податків до місцевого бюджету. Члени Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода зафіксували ці рекламоносії, а перелік із адресами подали до міськради. Проте, маючи сигнал від заявників, муніципальна поліція й управління майном міста від виконання своїх прямих обов’язків усунулися, відповіли відпискою замість того, щоб належним чином зафіксувати і демонтувати ці об’єкти.

Водночас під керівництвом Волошина похапцем розробляється нове Положення порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Ужгороді, яке то ставиться, то знімається з офіційного сайта... Асоціація операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода запропонувала внести зміни, які бачить доречними.

До того ж, вважають тут, навіщо цей поспіх із боку Волошина, якщо на загальнодержавному рівні вже існують відповідні напрацювання?.. Так, Кабмін схвалив законопроект «Про розміщення зовнішньої реклами», розроблений Міністерством внутрішніх справ на виконання Програми економічних реформ, яким передбачається внесення певних змін до законів «Про рекламу» й «Про автомобільні дороги». У коментарі радіостанції «Голос столиці» директор Асоціації зовнішньої реклами Роман Паламарчук зокрема наголосив, що обмеження зовнішньої реклами змусить її відійти в тінь. «Ліквідувати зовнішню рекламу як таку не можна, — сказав він, — її можна лише відвести в тінь».

Коментарі :


 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Травень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат