Суд поновлює на посадах казнокрадів – громада збирається на протест

admin 18.11.2014 10:49 РАТУША

Особи, які збагачувалися на численних тіньових схемах, не полишають спроб залишитися при владі навіть після Революції Гідності і «перезавантаження» влади. Саме такі реалії в нашому краї…


Як стало відомо виданню “Трибуна” суд поновив на роботі начальника Укртрансінспекції в Закарпатській області Сергія Слободянюка, який був учасником гучних корупційних скандалів за часів керування установою при режимі Януковича. Старі кадри повертаються на хлібні посади – така ситуація не влаштовує закарпатських активістів, які вирішили люструвати Слободянюка згідно нових віянь українського буття. Сміттєвих баків вистачить на всіх корупційних чиновників.



Про схеми одіозного чиновника писала переважна більшість закарпатських видань.

400 автобусів по 300 у.о. маємо 120 тисяч доларів щомісяця і 1 млн. 440 тис. доларів на рік.

Оприлюднений на початку року рейтинг регіонів в одному з пунктів чітко довів те, що закарпатці знають і самі. Ми — останні у системі пасажирських перевезень. Закарпатська область зайняла 26 місце із 27 у загальному рейтингу роботи територіальних управлінь Укртрансінспекції (серед обласних управлінь наш показник останній). Нове Закарпаття сьогодні хотіло б детально зупинитися на цій проблемі. Для пересічного закарпатця ці розумні цифри не дивина. Він і сам знає, з якими труднощами доводиться діставатися до сусіднього села, не кажучи вже про райцентр. Нерегулярний рух, маршрут із запізненням, завищені тарифи, розвалені автобуси, водій напідпитку із цигаркою в зубах — нинішні реалії на ринку пасажирських перевезень в області. Саме про це і йтиме мова у нашому матеріалі. Перевезення в краї регулює управління Укртрансінспекції у Закарпатській області. Очолює її із серпня минулого 2012 року Сергій Слободянюк. І про те, що установа проводить свою роботу на незадовільному рівні, свідчать реалії та статистика.

У першу чергу, чи не найбільшою проблемою ринку перевезень Закарпаття є так звані «нелегали», які перевозять пасажирів без відповідних на це дозволів, за завищеними тарифами, на автомобілях без належного технічного огляду і, зрозуміло, без сплати податків. Найбільше з ними проблем у Тячівському та Хустському районах, Ужгороді та Мукачеві. «Нелегали» становлять 22,2% усіх перевізників області. За минулий рік вони сплатили штрафів на 42,9 тис. грн. Але продовжують працювати.

У свіжому номері офіційного видання Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників «УкрАвтоТранс» на відсутність реального покарання для нелегальних перевізників скаржиться голова Закарпатського відділення ВОО «ВААП» Володимир Приймич. За його словами, навіть не дивлячись на роботу судових виконавців, сума заборгованості по оплаті штрафів з боку «нелегалів» на сьогоднішній день перевищує 3 млн. грн.

— Найбільш затребуваними нині є маршрути у Рахівському напрямку та «Ужгород – Мукачево», — каже Володимир Приймич. Саме тут сконцентрована найбільша кількість нелегальних перевізників. Їх робота постійно змінюється. Вони увесь час знаходять все нові прогалини у чинному законодавстві. На найбільш популярних маршрутах їх їздить не менше 30 автобусів на кожен. Цим самим вони створюють несприятливі умови для роботи легальних перевізників: скорочення пасажиропотоку дає всі підстави вважати маршрут нерентабельним, що тягне за собою його зняття. Але ж людям треба їздити!
Інше питання в тому, що часто протоколи про порушення оформляють неправильно. Це тягне за собою їх скасування, задоволення заяв перевізників експертно-апеляційною радою при Держслужбі України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. В результаті спостерігається розбіжність між показниками накладених штрафів та перерахованих коштів. Це вказує на неналежну роботу судових органів та низький рівень співпраці з Державною виконавчою службою.

Така статистика дає всі підстави вважати, що основна робота з державного контролю та нагляду за безпекою у системі автоперевезень спрямовується на перевізників, які працюють у правовому полі. Тобто, якщо висловитися простіше, перепадає на горіхи саме їм. За їх рахунок забезпечується рівень показників виявлених порушень та притягнення до відповідальності. Отже, усе фінансове навантаження лягає на їх плечі. Цілком логічно, що за таких умов вони не хочуть працювати.

Нашому виданню також стало відомо про чутки, які ширяться водійськими колами: працівники Укртрансінспекції неправомірно діють, коли йдеться про уникнення відповідальності (штрафів) за окрему винагороду. За словами перевізників (зауважте, легальних), щомісяця на автостанції приїздить інспектор Укртрансінспекції і збирає «дань»: по 100-150 грн. з автобуса. Контроль ліцензійних умов вартує водієві 150 у.о. А тепер згадаємо просту арифметику. Всього в області 800 легальних автобусів. Якщо кожен з них щомісяця платить нехай не 150, а 100 гривень, маємо 80 тисяч гривень. На рівному місці. А коли ліцензію треба продовжувати, то взагалі золота пора починається.

Але це ще квіточки. Справжній бізнес починається, коли доходить черга збирати «десятину» із нелегалів. В області налічується близько 400 нелегальних автобусів. За словами самих нелегальних водіїв, за те, щоб спокійно їздити треба скинутися інспектору по 300 у.о. щомісяця. І знову проста арифметика: з 400 автобусів по 300 у.о. маємо 120 тисяч доларів щомісяця і 1 млн. 440 тис. доларів на рік.

Зауважимо, що Укртрансінспекція підпорядковується безпосередньо Києву. Отже, частина коштів, очевидно, «відстьобується» їм і ділиться на місці.

Крім хабарництва, за паном Слободянюком тягнеться ще один «грішок»: установа, яку він очолює, не виконує розпорядження обласного керівництва щодо підвищення безпеки пасажирів, належного утримання транспортних засобів та врегулювання ситуації на ринку нелегальних перевезень. Не виконується також вказівка ретельно оглядати транспорт перед виїздом на маршрут та вкінці дня, ніхто не перевіряє стан здоров’я водія, у руках якого за день зосереджені життя десятків, а то й сотень людей. Неполадки в автомобілі чи погане самопочуття водія можуть понести за собою страшні наслідки, першопричинами яких нехтують установи, які повинні їх відслідковувати та ліквідовувати.

Звідси виходить, що структура не виконує тих зобов’язань, які на неї покладені. Некомпетентне керівництво примушує ринок пасажирських перевезень занепадати, не надаючи, в результаті, якісних послуг закарпатцям.

Нове Закарпаття

admin

Коментарі :


 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Червень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат