В Ужгороді відкрився Центр надання адміністративних послуг
У четвер, 26 вересня, у приміщенні Ужгородської міськради урочисто відкрили Центр надання адміністративних послуг. У заході взяли участь голова облдержадміністрації Олександр Ледида, начальник Головного управління Міндоходів у Закарпатській області Василь Іванчо, очільник міста Ужгород Віктор Погорелов, начальники профільних управлінь, керівники правоохоронних органів.
Завдяки Центру надання адмінпослуг, за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», в одному приміщенні кожен громадянин зможе швидко і зручно отримати необхідні довідки та здати документи. У Центрі запроваджено електронну систему управління чергою, забезпечено доступ до інформації з різних джерел: діють інформаційні термінали, веб-сайти. У новоствореній структурі діятимуть: відділ надання адмінпослуг, інформаційний підрозділ, офіс з видачі документів дозвільного характеру.
Центр забезпечить ужгородцям комфортні умови та значну економію часу, створить прозорий механізм для отримання послуг, наголосив під час урочистостей міський голова Ужгорода Віктор Погорелов.
- Виконуючи доручення керівництва держави, відкриваючи такі центри надання адміністративних послуг, ми впевнено крокуємо до європейського простору. Такі установи вже працюють у більшості районів Закарпаття. А відтепер і кожен ужгородець може оцінити роботу влади тут, у зручному приміщенні, спілкуючись з профільними фахівцями. Як на мене, це чудовий подарунок жителям обласного центру до Дня міста, - розповів у коментарі для журналістів керівник краю Олександр Ледида.
Довідково: Станом на 1 вересня поточного року діють центри надання адміністративних послуг в Берегівській, Іршавській, Свалявській, Тячівській, Воловецькій райдержадміністраціях та Берегівському міськвиконкомі. На початку листопада планується відкриття подібних центрів у Виноградівській та Хустській РДА.
Прес-центр ОДА
admin
Коментарі :
Додати коментар
Ну в Європі, подібного роду "заклади" називають... ЄВРОПОІНТ (хоч це й не принципово)!
Головне, щоб було дійсно, "як у Європі", коли в "одному вікні" (які є, практично всюди: в органах влади, на пошті тощо) можна отримати: виписку з реєстру фірми, довідку про діючого (кваліфікація сертифікація) нотаріуса, адвоката і т.д., довідку про несудимість тощо...