Гостьовий постинг: все, що треба знати
Будь-який бізнес потрібно просувати та рекламувати, щоб збільшити кількість клієнтів і, відповідно, прибуток. Допомагає в цьому маркетинг: тут вам і таргетована реклама, й співпраця з блогерами, й email-розсилки. Одним із видів просування бізнесу є гостьовий постинг, який часто недооцінюють підприємці. Разом з Kyivstar Business Hub руйнуємо стереотипи та розповідаємо, що це таке та як це працює.
Що таке гостьовий постинг?
Гостьовий постинг (з англ. guest posting) — це публікація рекламного матеріалу про бізнес на сторонньому ресурсі. Такий вид просування відбувається без додаткової плати: власник ресурсу отримує якісний контент, а підприємець — рекламу бізнесу через посилання на свій сайт у тексті.
Кожна платформа висуває певні вимоги до гостьових статей, серед яких, наприклад, конкретна тематика, визначений розмір та унікальність матеріалу, його відповідність SEO-вимогам (ключі типу «купити сукню онлайн») тощо. Популярними є аутрічі — невеликі тексти, які містять 90%+ корисної для аудиторії інформації та лише незначні нативні згадки бренду.
Переваги просування на інших сайтах
З поняттям розібрались, а отже переходимо до огляду переваг гостьового постингу:
Розширення аудиторії. Різними сайтами користуються різні люди, а отже чим більше партнерів ви залучите, тим більше людей дізнається про ваш бізнес. Це — впізнаваність бренду, додаткові продажі та збільшення прибутків компанії.
Підвищення авторитету. Якісний, а особливо експертний контент від імені компанії покращує її авторитет в очах аудиторії. До того ж співпраця з відомими платформами допомагає будувати довірчі відносини з іншими брендами та ресурсами.
SEO-просування. Коли авторитетний ресурс посилається на ваш сайт, пошукова система автоматично починає «довіряти» й вашій платформі. Таким чином сайт займає вищі позиції в пошуку, а його видимість підвищується.
Економія коштів. Таргетована та нативна реклама — це додаткові витрати, тоді як гостьовий постинг є безоплатним. Створити тексти можна як самостійно, так і з допомогою копірайтерів, SEO-спеціалістів та інших фахівців, однак їх послуги платні.
Вибираємо платформу: критерії пошуку сайтів
Вирішили спробувати цей вид просування? Час вибрати ресурс, де публікуватиметься рекламний матеріал. Перш ніж почати співпрацю, зверніть увагу на такі критерії сайтів:
-
Авторитет. Перевірити можна через Ahrefs, Majestic, Moz та інші ресурси.
-
Аудиторія. Повинна бути схожою з вашою ЦА.
-
SEO-показники. Наприклад, які ключі використовує сайт і на якій сторінці пошуку він відображається. Зробити аналіз можна в SEMrush.
-
Умови постингу. Мають бути чіткими та прописаними. Узгодьте кількість посилань на ваш сайт, тематику тексту та інші деталі.
Не бійтесь звертатись до популярних платформ, адже це ваш шанс отримати безоплатне та якісне просування!
Коментарі :
Додати коментар