Автоматизація магазину меблів: для чого потрібна та як реалізувати
Продаж меблів має свою специфіку та потребує постійного обліку складських запасів, продажів, фінансових операцій. Навіть якщо асортимент невеликий, записувати всі дані вручну ненадійно, адже можна помилитися чи в будь-який момент втратити інформацію.
Рутинні операції краще довірити спеціальній програмі в хмарі. Це можливість контролювати грошові потоки та інші рутинні процеси, щоб завжди знати про реальний стан свого бізнесу. Відстежувати роботу магазину можна на будь-якому пристрої, підключеному до інтернету.
Специфіка роботи меблевого магазину
Ця точка продажів складається з торгового залу, де зберігається тільки частина товарів, та складських приміщень, на яких знаходиться основний асортимент. Коли потрібна автоматизація магазину меблів, програма USAP.ONLINE дозволить створювати скільки завгодно торговельних філій і контролювати кількість одиниць на кожній із них.
Меблі продаються як у зібраному, так і в розібраному вигляді, вони можуть комплектуватися різними доповненнями: шухлядами, стійками, дзеркалами тощо. Продавцям доводиться мати справу з великою кількістю позицій, які дуже схожі між собою, – легко переплутати, наприклад, матраци одного кольору, проте різного розміру.
Частину гарнітура доставляють до клієнта, або виготовляють за індивідуальним замовленням. У більшості випадків меблеві магазини мають власні служби доставки, роботу яких потрібно постійно контролювати. Товари можуть продавати не тільки в комплекті, але й поштучно – це також потрібно відстежувати, щоб клієнт випадково не придбав один предмет із набору.
Навіщо потрібна автоматизація меблевого магазину
Оптимізувати бізнес-процеси на такому підприємстві важливо, щоб уникнути тяганини, зняти зайве навантаження з працівників та підвищити якість обслуговування клієнтів. За допомогою спеціального програмного забезпечення в хмарі USAP.ONLINE можна чітко зорієнтуватися в асортименті.
Знати, які товари є в наявності, необхідно, адже більшість продукції зберігається на складі в коробках, а отже, візуально зорієнтуватися в них непросто. Автоматизація меблевого магазину також допоможе вирішити такі задачі:
- швидке проведення інвентаризації. Її можна робити щодня, щоб вчасно заповнювати прогалини й пропонувати клієнту товар, що точно відповідатиме його запиту;
- просте оформлення покупки в кредит або повернення. Часто покупці оплачують дорогий гарнітур частинами, тому такий функціонал завжди буде актуальним;
- відстеження руху товарів. За допомогою програми дуже просто проаналізувати показники продажів за брендами, стилями, типами, побачити результати конкретної торговельної точки;
- враховувати накладні витрати для раціонального встановлення націнок. Також у програмі видно, який товар залежався на складі – настав час продати його по акції;
- запровадити готівковий та безготівковий розрахунок. Програма легко інтегрується з обладнанням для друку чеків, вони формуються автоматично за допомогою шаблонів або створюються індивідуально.
Функціонал USAP.ONLINE продуманий так, щоб керівник магазину меблів постійно контролював рух коштів. Працівникам не доведеться заносити дані вручну – це дозволить їм зосередитись на обслуговуванні та швидше задовольняти запити клієнтів.
Серед інших зручностей програмного забезпечення – можливість роботи з кількома торговельними платформами, що особливо актуально для мережі. USAP.ONLINE має увесь необхідний функціонал для швидкої та простої автоматизації меблевого магазину без зайвої тяганини.
Коментарі :
Додати коментар