Як розкрутити інтернет-магазин: тренди e-commerce?



Карантини та локдауни призвели до бурхливого зростання електронної комерції. Для деяких перехід на інтернет-торгівлю став єдиною можливістю зберегти бізнес, для інших – своєчасним способом охопити ще більшу аудиторію.

Щоб ваш інтернет-магазин розвивався в ногу з часом, важливо враховувати запити аудиторії та сучасні виклики. Поговоримо про це. 

Що впливає на рішення купити товар в інтернет-магазині

У мережі продається все, а бентежний трепет і фобії перед онлайн-покупками практично зникли. Користувача в більшій мірі цікавить швидкість, безпека та якість самого процесу покупки. Просування інтернет-магазину, як стверджують фахівці, залежить від цілої низки чинників. Розглянемо декілька з них.

Швидкість завантаження і навігація по сайту  

Логічна структура, зручна навігація, швидке завантаження ресурсу – головні кити юзабіліті, які повинні бути присутніми апріорі. Нагадаємо, що швидкість завантаження залежить від якості верстки. На сторінках з правильним кодом, оптимізованим контентом проблем немає. Помилки з юзабіліті можуть виникати за певними причинами:

      ● Відсутність рядка пошуку, контактної інформації.
      ● Неінформативні описи товару.
      ● Складна навігація від покупки до кошика.
      ● Застарілий дизайн, неадаптовані сторінки.
      ● Некоректна структура інтернет-магазину без чіткої ієрархії.

Різноманіття онлайн продажів

Мається на увазі можливість простого оформлення онлайн замовлень за допомогою різних пристроїв: через мобільний додаток, бот в месенджері, телефонний канал, на сайті, в онлайн чаті. Переваги вашої аудиторії легко встановити за допомогою інструментів аналітики. Продажі значно зростуть, якщо ви зможете запропонувати найбільш популярні способи замовлення.

Популярність голосового пошуку

Голосові асистенти стають реальними помічниками. Це пов'язано з тим, що вони менше помиляються, користуватися ними легко. Що робити бізнесу? Не затримуватися з оптимізацією інтернет-магазину або комерційного сайту до умов голосових покупок. Це означає: оптимізувати контент під голосові пошукові запити, запропонувати в результатах пошуку голосову навігацію, а також налаштувати схему покупки за допомогою голосових команд. 

UX-дизайн

Правило хорошого тону – сучасний UX-дизайн, що означає націленість на конкретного користувача. Інтуїтивний інтерфейс, очевидні покрокові інструкції, зрозумілі експертні описи з відео, рекомендація товарів на основі переглянутих раніше – це викликає захоплення споживача й доброзичливий відгук у відповідь. 

Все це дозволить випередити конкурентів і мати переваги й надалі. Щоб зробити ваш інтернет-магазин впізнаваним, почніть з оптимізації сайту та інших базових кроків.   

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат