Професійна фотозйомка



Фотографія продукту, арт Фотографія у Києві https://seralex.photo, використовує конкретні методи, щоб продемонструвати продукти привабливим чином і спонукати потенційних покупців придбати конкретні продукти.

Фотографія продукту є невід'ємною частиною як онлайн, так і офлайн-реклами для успішних каталогів, брошур, журнальних оголошень, рекламних щитів, онлайн-оголошень і веб-сайтів компаній, особливо при продажу товарів безпосередньо споживачеві. А тепер давайте докладніше розглянемо, чому знімки так важливі.

Чому фотографія збільшує конверсію

90% інформації, переданої в наш мозок, є візуальною. Яким би витонченим він не був, відвідувачів сайту в першу чергу приваблюють візуальні елементи, а не письмова копія. Фотографії - це ключова частина процесу прийняття рішень споживачем, в кінцевому рахунку визначає коефіцієнт конверсії та утримання. Тому важлива професійна фотозйомка.

Якість фотографії продукту відображає імідж вашого бренду, створюючи сумнозвісне перше враження. Ключ до того, щоб максимально використовувати перше враження, це представляти відточені, професійні образи, які викликають максимальну залученість.

Якісні візуальні ефекти збільшують продажі

93% споживачів вважають зображення важливими при прийнятті рішень про покупку. Ваші зображення відображають прийнятну цінність і якість вашого продукту. Вони безпосередньо звертаються до вашої цільової аудиторії, роблячи вашу сторінку продукту і контент більш релевантними.

Зображення є ключовим елементом брендингу

Брендинг повинен бути центральним для кожного рішення, яке приймає ваша компанія, в тому числі:

      • ваші пости в соціальних мережах;
      • оновлення веб-сайту;
      • всі ваші маркетингові зусилля.

І образи стоять біля керма вашого бренду. Вони першими привертають до себе увагу, вселяють довіру і запрошують клієнтів подивитися далі.

Все в зображенні-якість, тематика, колірна тема і насиченість-повинно говорити єдиним голосом, який резонує з вашою цільовою аудиторією. Ваша мета - сформувати довгострокові відносини з клієнтами, і фотографії - один з найважливіших інструментів для досягнення цієї мети.

Типи Фотографії

Є два основних типи фото товарів для інтернет-магазину, які повинні використовуватися на сторінці вашого продукту і через ваші маркетингові канали.

Чисті, білі фонові зображення, призначені тільки для продукту. Вони повинні включати в себе ваш обраний продукт і безліч зображень, що демонструють ваш продукт з різних ракурсів.

Фотографії в контексті або образі, які показують, що ваш продукт використовується в його передбачуваної середовищі або поруч з доповнюючими продуктами. Ось той же самий продукт в способі життя або в контексті знімка.

Зображення тільки продукту

Зображення тільки для продукту призначені для того, щоб показати ваш продукт в кращому світлі з усіх відповідних ракурсів. Вони зазвичай знімаються на білому тлі, що допомагає створити узгоджений зовнішній вигляд всієї вашої лінійки продуктів.

Ці зображення описують ваш продукт з першого погляду і найкраще підходять для вашої сторінки продукту. Їх робота полягає в тому, щоб виховувати відвідувачів сторінки до здійснення покупки. Попри те, що люди можуть припустити, насправді вам потрібно близько дюжини зображень на сторінці вашого продукту, а не тільки одне або два.

Більшість з них мають бути кадрами тільки для продукту, з одним або двома кадрами в контексті, призначеними для створення подальших емоційних зв'язків з вашим продуктом. Зображення тільки для продукту, як правило, найбільш підходять для сторінок продукту, так як вони мають значно вищу швидкість конверсії.

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат