Поради автомобілістам: як доглядати за машиною взимку

admin 03.01.2013 16:19 НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Часті перепади температури та зимові умови негативно впливають на кожен автомобіль. Менш еластичними стають гумові та пластикові деталі, кузов із пошкодженою фарбою через сіль на міських дорогах швидше піддається корозії.

Взимку треба більш уважніше ставитися до машини, каже інструктор-викладач школи контраварійного водіння "Драйв-клуб Альфа щит"Сергій Гільов.
Він розповідає, які нюанси має врахувати кожен водій.
Гумові ущільнювачі дверей, капота та кришки багажника бажано обробити силіконом.
Тоді гума стане м'якшою, відштовхуватиме краще вологу. Бо взимку на ущільнювачах може збиратися вода. Потім під час морозу гума дверей так примерзає до кузова, що при відчиненні вона рветься. Замки дверей та завіси теж треба обробити спеціальною мастикою, щоб не замерзали.
Кузов автомобіля покривають твердим воском.
На столичних мийках це роблять за 250-380 гривень. Твердий віск не тільки надає блиск автомобілю, а ще й захищає його від дії солей на фарбу. Він утворює захисну плівку на кузові, яка не пропускає вологу. Тому під пошкоджену фарбу вода не заходитиме. Твердий віск тримається на кузові 3-6 місяців.
Якщо є час, покрити воском машину можна й самому - купити твердий віск за 50-110 гривень й круговими рухами нанести його на кузов. Правда, взимку самому це робити складно через мороз. Та й не всі воски пристосовані до нанесення у зимову погоду. На мийці можна скористатися й рідким воском, він протримається до наступної мийки - два-три тижня. Але він дешевший - 10-15 гривень.
Взимку акумулятор автомобіля швидше розряджається. Якщо він не новий є ймовірність, що машина не заведеться. Щоб зручніше було "підкурити" від іншого авто, свою машину лишають на ночівлю передом до виїзду.
Перед тим, як лишати авто на зимову ночівлю кілька разів укатують сніг.
Достатньо три-чотири рази поїхати вперед і назад. Тоді під колесами утвориться колія і легко буде виїжджати, якщо за ніч випаде багато снігу або той, що є, закрижаніє.
Більше уваги слід приділяти двірникам автомобіля. Якщо вони не щільно прилягають до скла й мають задубілу гуму, змінити їх на нові.
Якщо вони примерзли до скла, не відривати їх силою. Краще почекати поки скло машини нагріється від теплого обдуву й відділити їх. Із двірників слід зняти намерзлий лід, щоб не шкрябав скло. Бажано постискати пальцями задубівші гумки двірників,щоб хоча би трохи повернути їм еластичність.
Під час нічної стоянки на ручне гальмо автомобіль не ставлять. Задні колодки можуть примерзнути до коліс.
А віддерти їх буває дуже складно. Буває навіть передньопривідний автомобіль починає рух, а задні просто волочаться, зовсім не обертаються. Тому взимку машину лишають на першій передачі або на "паркінгу", якщо встановлена автоматична коробка передач".
Прогрівати сучасний автомобіль треба не довше 5 хвилин.
Обдув теплого повітря в салоні встановлюють на мінімум, щоб у двигуна забирати якомога менше тепла. Починати рух потрібно поволі, різко не збільшуючи обертів двигуна.
Бензобак машини взимку тримають заповненим на 60-70%, щоб він не іржавів.
Кожен бак складається із двох однакових частин зварених між собою. Якщо бензин не покриває цей шов з'єднання, там накопичуються краплі води через конденсат і бак починає іржавіти.

Володимир МУКАН, Gazeta.ua

admin

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат