Просування сайтів в Харкові: секрети успіху
Застосування оптимізації в процесі просування сайту дуже важливе, адже воно допомагає зайняти ресурсу високу позицію під час пошукової видачі. Однак дуже часто замовнику необхідно оптимізувати сторінку під конкретне місто, наприклад Харків. В цьому випадку доцільно застосовувати регіональну оптимізацію, що допоможе сайту показуватись у пошуку лише тим людям, які найімовірніше зможуть скористатися вашими послугами.
Яким би прибутковим бізнес не був, існує невелика ймовірність, що хтось приїде до нього з іншого міста. Тому, якщо людина прямо в пошуковому запиті згадує конкретне місто, пише фразу на кшталт «поряд зі мною» або просто заходить в інтернет з мобільного, пошуковець швидше покаже йому сайти саме тих компаній, які мають локальну прив'язку. А якщо її не зробити, ви можете втратити досить великий потік трафіку. Тому й доцільно здійснювати просування сайту Харків в локальних межах
Методи просування сайту в Харкові
Для просування сайту в Харкові можна виконати:
● присвоєння сторінці регіональності; ● створення окремого сайту під місто; ● створення піддомену.
Вибір стратегії залежить від тематики та специфіки конкретного сайту, його послуг та товарів. Але найчастіше здійснюють створення піддомену та присвоєння регіональності. Це допомагає оптимізувати сайт замовника під користувачів міста, що зумовлює підвищення попиту саме в цьому регіоні.
Важливість внутрішньої та зовнішньої оптимізації
Просуваючи ресурс в Харкові не можна забувати і про внутрішню оптимізацію. Не важливо, яку саме стратегію ви використовуєте: піддомени, окремі сторінки чи щось інше. Використовувати назву міста в ключових запитах обов’язково. Потрібно й оптимізувати вміст під локальну специфіку. Наприклад, можна вказати особливості доставлення, відгуки місцевих клієнтів або іншу унікальну місцеву інформацію. Також важливо використовувати у контенті ключові слова з топонімами.
Якщо ви вирішили використовувати окремі піддомени, то в контенті не повинно бути згадування інших міст, крім Харкова. Можна додати локальні телефонні номери. Тільки так можна змагатись у видачі із місцевими конкурентами. Щодо зовнішньої оптимізації, посилальне просування регіональних версій має ґрунтуватися на місцевих донорах. Тобто ресурси, що посилаються на локальну версію, мають збігатися з ним за географією. Плюс добре, якщо в анкорах зовнішніх посилань також згадується конкретне місто, до якого прив’язана сторінка. Це важливі фактори, які допомагають отримати реальний результат від сео оптимізації. Особливо це актуально для Google, який приділяє велику увагу якісним зовнішнім посиланням. Також можна зареєструватися в місцевих каталогах та довідниках, розміщувати контент у локальних блогерів та у ЗМІ.
Джерело: https://seo.ua/uk/kharkiv.
Коментарі :
Додати коментар