Уперше в УжНУ – магістратура з реклами та піару

02.07.2019 18:48 СОЦІО

Тиждень тому перші в історії УжНУ рекламісти і піарники захистили дипломні роботи, а нині у них та всіх охочих (до речі, з інших спеціальностей теж) є перспективи для продовження навчання. І навчатися значно дешевше, ніж в інших університетах.

Усі, кого цікавлять аспекти сучасної комунікації на професійному рівні, відтепер мають нагоду не просто докладніше їх пізнавати, а й мати документальне підтвердження власної фаховості.

Цьогоріч кафедра журналістики філологічного факультету випустила перших бакалаврів спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю», тож на часі – вступ до магістратури. І така нагода щойно з’явилася: Вчена рада УжНУ 25 червня затвердила можливість здобувати освітній ступінь «Магістр» за цією спеціалізацією.

Тож відтепер усі, кого цікавлять аспекти сучасної комунікації на професійному рівні, мають нагоду не просто докладніше їх пізнавати, а й мати відтак докуметальне підтвердження власної фаховості.

Які ж основні орієнтири у роботі тих, кого іноді називають архітекторами згоди? Справді, фахівці зі зв’язків із громадськістю, з одного боку, мають за завдання досягати взаєморозуміння між компанією, на яку працюють, з її клієнтами, партнерами, представниками влади різних рівнів, журналістами, населенням тощо, з іншого – не менш запитані всередині компанії, бо ж від них великою мірою залежить розробка принципів кадрової політики, взаємини у колективі, запобігання діловим конфліктам чи своєчасне їх вирішення.

Ми пропонуємо найголовніші, на нашу думку, ціннісні маркери, на які варто зважати майбутнім кваліфікованим рекламістам і піарникам:

  • Україна потребує фахівців, здатних бути провідниками на рекламному ринку, – це забезпечить зростання й розширення економічних можливостей країни;
  • сучасні комунікативні зв’язки – це співтворчість нового рівня, де провідну роль відіграє соціальний брендинг;
  • креативність і нові підходи дають постійне особистісне зростання;
  • відповідальність і професійність – головні риси, які дозволяють довіряти обраному шляху;
  • винахідливість і комунікабельність – основні складові професії;
  • володіння оптимізованою інформацією дає змогу бути ціннісним орієнтиром у сучасному мегаінформативному світі;
  • магістратура з реклами та піару в УжНУ – це орієнтир для того, щоб стати в майбутньому для когось орієнтиром у просторі реклами та піару.

Вступати в магістратуру на «Рекламу та зв’язки з громадськістю» можуть не лише цьогорічні випускники бакалаврату з реклами та PR, а й ті, хто навчався за іншими спеціальностями, а також випускники минулих років. Необхідна умова вступу – складання зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови й іспиту зі спеціальності.

Можливості працевлаштування дуже широкі, адже професійні комунікатори (рекламні та піар-менеджери) – це запорука успіху як компанії, так і кампанії завжди і скрізь! Ми пропонуємо ключ до вашого особистого успіху – вибір, узяти чи ні, – за вами.

Медіацентр УжНУ

Коментарі :


 

 

 

Погода

СОЦІО

Оголошення

Архів новин

Липень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат