Звернувшись на "гарячу лінію", можна отримати консультації з питань захисту прав споживачів
Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення 29 листопада 2018 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Телефонувати на обласну "гарячу лінію" можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також можна надіслати "електронне звернення" перейшовши за адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext.
Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00 години.
Зателефонувавши на „гарячу лінію” мешканці області зможуть отримати роз’яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їх прав, а саме:
- Рекомендації споживачам та їх права щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
- Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
- Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
- Дізнаються про дієвий та необхідний інструмент захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;
- Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
- Гарантії при відключенні споживача від електричної енергії;
- Пам'ятка споживачам, якщо вас обкурюють у закладах громадського харчування;
- Рекомендації захисту інтересів і законних прав споживачів, при укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
- Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки; і.т.д.
Прес-служба ОДА
Коментарі :
Додати коментар