Як українцям виводити гроші за кордон і скільки це коштує
Найчастіше капітали потрібні на покупку закордонної нерухомості, відкриття бізнесу і на виїзд на постійне місце проживання
На цьому тижні почали діяти нові правила Нацбанку, які дозволили людям з 3 липня виводити з країни кошти за спрощеною системою до $ 50 тис. на рік, повідомляє Український Бізнес Ресурс. Спрощується вона тим, що більше не потрібно довго і нудно отримувати в НБУ індивідуальну ліцензію (до 30 діб), надаючи цілу купу документів. А можна оперативно отримати новий вид дозволу у віддаленому режимі - електронну індивідуальну валютну ліцензію.
Вона дозволяє пересічним громадянам виводити за кордон гроші для трьох цілей:
для інвестицій за кордон;
для розміщення коштів на власних рахунках за межами України;
для виконання зобов'язань перед нерезидентами за договорами страхування життя.
Для отримання нової ліцензії достатньо звернутися в український банк, в якому у вас відкритий рахунок, і одночасно підтвердити легальне походження грошей на ньому - скажімо, принести довідку про відповідну зарплату, купчу на квартиру або копію спадщини. Після цього буде потрібно лише документом підтвердити цільове використання коштів за кордоном. Наприклад, надати контракт на покупку будинку за кордоном або документ від європейського банку, який готовий прийняти вашу інвестицію з українського рахунку.
«Як тільки новина була опублікована на офіційному сайті регулятора, банки почали масово отримувати запити від фізосіб по процедурі оформлення ліцензії, оскільки до нововведення українці могли перевести за кордон не більше 15 тис. грн в еквіваленті без підтвердження доходів і цілей переказу і не більше 150 тис . грн на місяць з підтвердженням », - розповів про попит на нову послугу радник податкової практики ЮФ Ario, член Асоціації юристів України Ольга Решетник.
У той же час банкіри підтвердили - описаний механізм отримання нового виду ліцензії поки носить лише теоретичний характер. Їхні клієнти ще не встигли перевірити його на практиці за останні пару днів.
Проте, свій цінник за консалтинг і технічну допомогу за отримання електронної ліцензії від Нацбанку деякі фінансисти вже склали. Наприклад, в Правекс-банку повідомили, що у них таке супровідне обслуговування коштує 5 тис. грн.
До речі, саме на банки, а не на НБУ, покладена вся відповідальність за перевірку всіх поданих людиною документів. Банкірам доведеться оцінити достовірність усіх поданих паперів: як про походження ваших грошей, виведених за кордон, так і про підтвердження цільового використання коштів.
Адвокат, партнер АО «СК ГРУП» Юлія Курило повідомив, що найчастіше гроші виводять за кордон напередодні переїзду на ПМЖ, покупки нерухомості і перед запуском бізнесу за кордоном.
Швидше за все, дозволу на переказ $ 50 тис. на рік отримуватимуть люди, які вже мають базові вкладення за кордоном. Навряд чи цієї суми вистачить для початку нового життя за кордоном.
«Найпопулярнішими юрисдикціями для виведення грошей в українців є балтійські країни, Словаччина, Чехія, Польща, трохи рідше Кіпр, Греція, Іспанія», - додала Курило.
credbrok.com
admin
Коментарі :
Додати коментар