Укрпошта в Ужгороді не приймає посилки: у всьому винуватий скотч
Цього тижня мешканців Ужгорода сколихнула новина про проблеми у роботі відділень Укрпошти. Тепер для ефективного обслуговування клієнти повинні взяти з собою ... скотч.
При зверненні працівники пошти повідомляють про проблему та не беруться до роботи без потрібного матеріалу. На вітринах та дошках оголошень з'явилося повідомлення:
Укрпошта в Ужгороді відмовилася приймати посилки з-за скотча (ФОТО)
бговорюють проблему і в мережі. Дар вдалося дізнатися причину ситуації, що склалася та час, необхідний, щоб її виправити:
"Шановні ужгородці!
Якщо ви йдете на Укрпошту відправляти посилку, беріть з собою скотч!
Ситуація сьогодні (відділення 88015 по вул. Грушевського,35).
- Доброго дня, хочу відправити посилку.
- Я не можу відправити вашу посилку.
- Чому?
- У нас немає скотча (щоб приклеїти бумажки з печатями). Укрпошта не провела тендер. Скотч буде через тиждень. Якщо хочете, щоб я відправила, приходьте з своїм скотчем. Рядом є АBC. Там продається.
Шок. Сказати нічого. Доки ходила за скотчем (лишила їм рулон; не хотіли брати), поштарка вже приклеїла горезвісні «бумажки» до моєї посилки. Я все розумію, що працівники пошти за свою мізерну ЗП не повинні купляти канцелярське приладдя. Але це вже виходить за всі можливі і неможливі рамки. Хто винен в цьому безладі? Хто вчасно не забезпечив працівників пошти скотчем? Хтось має понести відповідальність? Але ж всі ми платимо податки. Платимо за послуги Укрпошти. І при цьому я або якась старенька бабуся має приходити з своїм скотчем?! А може ще клей, ножиці, врешті-решт, компьютер брати з собою?
Подзвонила на Гарячу лінію. Пообіцяли дати відповідь максимум через 30 днів."
http://transkarpatia.net/
admin
Коментарі :
Додати коментар