Закарпатські траси увійшли в топ-10 смертельних українських доріг
Начальник департаменту ДАІ Анатолій Сіренко упевнений, що знизити аварійність на дорогах можна, запровадивши три радикальних нововведення.
Про них він розповів в інтерв’ю “Сегодня”. Перше – нарешті впровадити механізм автофіксації порушень, – говорить Сіренко. – Друге – застосувати європейський досвід будівництва доріг в умовах кризи – будувати платні дороги високої якості, які після відшкодування витрат інвесторам через 4-5 років стають безкоштовними, але не вимагають капремонту ще півсотні років. Третій – зобов’язати всіх продавців авто і палива хоча б раз на рік за свій рахунок проводити заходи, популяризує безпеку на дорогах, розміщувати в торгових точках соціальну рекламу безпеки дорожнього руху. “ Читайте також: На Закарпатті українець позбувся вантажівки через махінації з подвійним дном Сіренко також назвав помилковою думку суспільства про те, що за безпеку дорожнього руху, зниження кількості аварій відповідає виключно ДАІ. На його думку, це не так: без ремонту доріг, якісного навчання майбутніх водіїв ПДР, створення системи екстреної допомоги жертвам ДТП, а головне – свідомості учасників руху, знизити тяжкість ДТП неможливо. На інфографіці – найбільш смертельні дороги в Україні (дані Департаменту ДАІ МВС України). Зокрема, до сумного рейтингу потрапила траса Київ-Чоп, де за 2014 рік зафіксували 1657 ДТП та 177 померлих, а також дорога Мукачево-Львів. Тут сталася 351 аварія та 47 людей загинуло.
Карпатський об’єктив
admin
Коментарі :
Додати коментар