Закарпатці за 7 місяців одержали 77 тисяч послуг від Міндоходів
Закарпаття. 76,6 тисяч адміністративних послуг за 7 місяців 2014 року Суб’єкти господарювання та громадяни станом на 1 серпня 2014 року в територіальних органах Міндоходів у Закарпатській області отримали 76,6 тисяч адміністративних послуг.
З них у Центрах обслуговування платників – 65,2 тис. Найбільш популярною залишається послуга видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, з початку 2014 року видано 42,7 тис. реєстраційних номерів, з них у ЦОП – 37,1 тисяч. Варто зазначити, що більше 85% послуг платники податків у Закарпатській області одержують через ЦОП, що дозволяє суб’єктам господарювання скоротити час і видатки на взаємодію з фіскальними органами. Фахівці Головного управління Міндоходів у Закарпатській області повідомляють, що скарг на дії працівників, які безпосередньо контактують з громадянам в Центрах обслуговування платників, не надходило. Клієнти залишають тільки позитивні відгуки щодо діяльності сервісних центрів. До речі, всього в ЦОПах краю надають послуги 86 працівників. Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області
Закарпаття. 76,6 тисяч адміністративних послуг за 7 місяців 2014 року
Суб’єкти господарювання та громадяни станом на 1 серпня 2014 року в територіальних органах Міндоходів у Закарпатській області отримали 76,6 тисяч адміністративних послуг. З них у Центрах обслуговування платників – 65,2 тис.
Найбільш популярною залишається послуга видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, з початку 2014 року видано 42,7 тис. реєстраційних номерів, з них у ЦОП – 37,1 тисяч.
Варто зазначити, що більше 85% послуг платники податків у Закарпатській області одержують через ЦОП, що дозволяє суб’єктам господарювання скоротити час і видатки на взаємодію з фіскальними органами.
Фахівці Головного управління Міндоходів у Закарпатській області повідомляють, що скарг на дії працівників, які безпосередньо контактують з громадянам в Центрах обслуговування платників, не надходило. Клієнти залишають тільки позитивні відгуки щодо діяльності сервісних центрів. До речі, всього в ЦОПах краю надають послуги 86 працівників.
admin
За матеріалами інформаційно-комунікаційного відділу Головного управління Міндоходів у Закарпатській області
ТЕГИ : МіндоходівКоментарі :
Додати коментар