Що робити, якщо ви втратили бухгалтерські або податкові документи
Втратили документи бухгалтерського та податкового обліку–повідомте податкову!
ДПІ у м.Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області звертає увагу платників податків, та наголошує, що у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів платник зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити орган Міндоходів за місцем обліку.
Крім того, платнику необхідно відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу Міндоходів.
Нагадаємо, для цілей оподаткування платник податків і зборів повинен вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі зазначених документів.
Формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами – не допускається. Суб’єкт господарювання зобов’яаний забезпечити зберігання документів (вказаних в абзаці першому), не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи.
Шановні платники податків, зберігання документів обліку і звітності належним чином та у безпечному місці є запорукою Вашого спокою та успіху.
admin
Коментарі :
Додати коментар