Штат Ужгородської мерії сесія збільшила до 308 чиновників

03.06.2016 18:21 РАТУША

Перед початком роботи сесії Ужгородської міської ради 31 травня під будівлею мерії зібралися кілька десятків містян, аби висловити свій протест проти тарифно-цінового геноциду. Активісти також збирали підписи під колективним зверненням до Верховної Ради, уряду, міського депкорпусу.


Тим часом для участі в засіданні чергової, 3-ї сесії Ужгородської міської ради VІІ скликання зареєструвалися 30 депутатів, які планували розглянути понад півсотні питань.

Депутати проголосували кілька рішень, як до сесійної зали зайшли активісти й рішуче почали наклеювати протестні плакати, в залі запанувало емоційне напруження. З огляду на це сесія вирішила за доцільне взяти тайм-аут на 10 хвилин.

Продовживши засідання, депутати підтримали рішення надати 16 малозабезпеченим мешканцям Ужгорода грошову допомогу, переважно на лікування. Ухваленим рішенням «Про надання пільг» звільнили від сплати земельного податку об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будинкові комітети в Ужгороді. 100 тис. грн. виділили на проведення фестивалів. Згадали також про дороги, тротуари й зелені зони, внісши зміни до Програми благоустрою міста на 2015—2017 рр. Зокрема, ними передбачено кошти на капітальний ремонт вулиць Барвінкової, Радищева, Нахімова, а також на капремонт тротуарів на вулицях Собранецькій, Декабристів, Гагаріна, на капремонт внутрішньоквартальних територій на вулицях 8 Березня, Навої, Декабристів, Оноківській, Свободи тощо. Програмою передбачені також фінансування ремонту внутрішньоквартальної каналізаційної мережі по вул. Насипній і капремонт зелених зон на вулицях Заньковецької, Загорській, Закарпатській, Минайській, Грушевського.

Після сплеску нового піку напруження між активістами в залі й мером та депутатами через бажання одних взяти слова, а інших — не слухати, й відбирання мікрофона (міський голова пояснив відсутність його в сесійній залі «технічними причинами», мовляв, зламався), а потім відключення мікрофона на трибуні сесія продовжила ухвалювати рішення.

Депутати, зокрема, погодили надання коштів на реконструкцію історичного центру Ужгорода: на ремонт покрівель на пл. Театральній та пл. Петефі понад 4,6 млн. грн., 46 тис. грн. із яких мають сплатити самі мешканці будинків. На капітальний ремонт будинків потрібно 5,57 млн. грн, 55 тис. грн. повинні зібрати самі мешканці. На реставрацію будівель на пл. Театральній, пл. Петефі, вул. Волошина мають спрямувати 3,5 млн. грн., на фасади — 3,3 млн. грн. Загальний кошторис на реконструкцію й реставрацію будівель у історичному центрі Ужгорода передбачає близько 8,18 млн. грн., 8,1 млн. грн. із яких — кошти з держбюджету, решту коштів мають зібрати мешканці будинків.

Внесеними змінами до програми «Капремонту житлового фонду» на ремонт будинків, дахів, заміну міжповерхових та балконних дверей, вікон, а також ремонт каналізації міський бюджет виділить близько 6,5 млн. грн. та ще 600 тис. грн. на це мають надати мешканці будинків.

Під час сесії Ужгородському водоканалу виділили понад 11,3 млн. грн. на 2016 рік.

До того ж на покриття збитків Водоканалу міська казна додатково надасть понад 5,2 млн. грн.

Депутати вирішили ліквідувати КП «Служба пасажирських перевезень», за що проголосували 30 голосами «за». Згодом ліквідацію комунального підприємства міський голова пояснив тим, що потреби в ньому вже немає, бо інформація про рух транспорту в Ужгороді виводиться на монітори. У відділу перевезень, як і в кожного ужгородця, є можливість здійснювати контроль у режимі онлайн. GPS відстежує, хто знаходиться на маршруті, хто скільки зробив рейсів, де знаходиться той чи інший автобус у певний час.

Натомість депутати схвалили створення нового КП «Уж-Фест», яке організовуватиме фестивалі й масові заходи. Трьом ужгородським ЖРЕРам на покриття їхніх збитків нададуть по 300 тис. грн. Це КП «ЖРЕР» № 4, КП «ЖРЕР» № 8 та КП «ЖРЕР» № 5. Кошти є «дотацією на покриття збитків за 2015 рік, що виникли внаслідок різниці між витратами, передбаченими в тарифах на житлово-комунальні послуги, які затверджені виконавчим комітетом міської ради, та фактичними витратами на виробництво зазначених послуг».

З огляду на звернення Головного управління Національної поліції в Закарпатській області ужгородські депутати передали в користування на умовах оренди для розміщення структурних підрозділів нежитлові приміщення на пр. Свободи, 2, вул. Грушевського, 6, вул. Бородіна, вул. Високій, 10 терміном на 2 роки 11 місяців із річною орендною платою 1,20 грн. із урахуванням ПДВ.

Під час сесії депутати більшістю голосів затвердили положення про новоутворені відділи Ужгородської міської ради. Їх буде чотири: відділ реєстрації місця проживання, відділ реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відділ реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців та відділ державного архітектурно-будівельного контролю. Таким чином, штат міської ради, де нині вже працюють 299 чиновників різних рангів, зросте ще на 9 осіб.

Коментарі :


03.06.2016 18:34 вася

"європейким" то як?


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат