Ужгородський віце-мер взявся знищити третину зовнішньої реклами

03.04.2015 16:18 РАТУША

Те, що перший заступник міського голови Ужгорода Іван Волошин, дорвавшись до вищого ешелону влади в місті, почав це місто всіма засобами згинати під себе (після того як вдало проекспериментував це з «Короною»), вже важко не помітити й сигнали про цинічне порушення ним законодавства наразі отримали кілька правоохоронних органів.


Викинувши на вулицю підприємців, які займалися пересувною вуличною торгівлею, Волошин узявся також знищити третину зовнішньої реклами, встановленої на території міста з дотриманням вимог і норм благоустрою, причому залишив і не звертає увагу на понад півсотню незаконно встановлених рекламоносіїв. Про це заявляють ужгородці, які протягом тривалого часу здійснюють підприємницьку діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами і мають на це відповідні спеціальні дозволи й у повному обсязі сплачують податки до місцевого бюджету.

Членами Асоціації операторів зовнішньої реклами зафіксовано неодноразові випадки розміщення зовнішньої реклами переважно на таких рекламних носіях, як білборди, сіті-лайти, бекдайти без відповідних дозволів, а отже і без сплати податків до місцевого бюджету. «Така ситуація порушує наші законні права як суб’єктів підприємницької діяльності, оскільки ставить у нерівні умови з тими особами, які незаконно встановили відповідні об’єкти зовнішньої реклами, а отже не несуть витрат на сплату податків та на оформлення дозвільної документації на розміщення носіїв зовнішньої реклами, тобто, які не тільки діють усупереч вимогам закону, а й отримують значно більші порівняно з нами прибутки, — розповідають підприємці. — Такі суб’єкти, як правило, дискредитують ринок послуг у сфері зовнішньої реклами, оскільки процедура притягнення до відповідальності   таких осіб у разі відсутності дозволу є надто складною, а часом і неможливою на відміну від легальних суб’єктів, процедура притягнення до відповідальності яких чітко регламентована відповідними нормативними актами».

Незаконними носіями зовнішньої реклами на території міста за інформацією, наданою Асоціацією операторів зовнішньої реклами, наразі є білборди на вул. Собранецькій (за супермаркетом «Дастор» у напрямку центру міста), на пл. Дружби народів (на колі в бік виїзду на транспортний міст), на вул. Другетів (біля та навпроти військової частини), білборд на вул. Анкудінова (біля магазину «Автодоктор»), білборди на вул. Минайській (біля супермаркету «Сільпо»), на вул. Анкудінова (біля залізничного переїзду), об’єкти зовнішньої реклами на перехресті вул. Перемоги та вул. Грушевського (будівля колишньої їдальні АТП), а також об’єкти зовнішньої реклами на вул. Перемоги (будівля навпроти супермаркету «Вопак»), на вул. Шумній (будівля прохідної колишнього маргаринового заводу), на перехресті вул. Лучкая та Корятовича (будівля магазину «MOYO»), розміщені на будинках, що на вул. Волошина, 1, вул. Другетів (ТА «Содіс-Карпати»), а також на вул. Другетів (будівля ВДАІ Ужгородського району); на пр. Свободи (будівля навпроти автовокзалу) й фасаді будівлі готелю «Інтурист-Закарпаття» та фасаді будинку на вул. Станційній (будівля навпроти залізничного вокзалу).

Перелік об’єктів не є вичерпним, наголошують підприємці. Днями фізособи О. Баландін, А. Пілюгін, С. Павленко, Т. Євтіхова, Л. Буланов, ТОВ «Дрім», ПП Рекламна агенція «Люкс», ТОВ «ВІП Автореклама», ПП «Корзо-2» написали колективну заяву в міську раду, аби їх у визначені законом терміни повідомили про наявність дозвільної документації на вказані об’єкти, в разі відсутності таких дозволів — демонтували їх, а порушників притягнули до встановленої законом відповідальності.

У відповідь департамент міського господарства зажадав... «надати до фото фіксацію розміщених за вказаними адресами рекламних конструкцій». Тобто, маючи сигнал від заявників, муніципальна поліція й управління майном міста від виконання своїх прямих обов’язків усунулися повністю. Адже саме муніципальна поліція має виявляти, а управління майном виносити на виконком питання про демонтаж.

Тим часом під керівництвом п. Волошина розробляється нове Положення порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Ужгороді. Документ практично готовий і днями буде розміщений на сайті Ужгородської міськради. Його першочергове завдання — зменшити кількість рекламоносіїв у м. Ужгороді на понад 30 %, про що неодноразово було заявлено на спільних засіданнях у першого заступника мера. А це мінус 500 тис. грн. до бюджету міста (третина надходжень від рекламного бізнесу). Крім того, це робочі місця і податки до держбюджету від понад десятка рекламних структур. Кому така ситуація вигідна і як зупинити цілеспрямоване нищення в Ужгороді рекламного бізнесу?..

Коментарі :


18.04.2015 19:36 Кобзон

Волошин їх купив. І Ратушняка і Ахметова, і Сороса. Тот такий, я го знаву.


13.04.2015 06:21 гість

чому газетярі мовчать про цілеспрямоване знищення в Ужгороді точок реалізації друкованої продукції? Невже редакції місцевих ЗМІ влаштовує ситуація зменшення продажів їх газет? Чи Волошин і вас купив?


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат