За використану воду Водоканал надсилатиме свої рахунки
За офіційним повідомленням КП «Водоканал м. Ужгорода», обласний центр готується до пере-ходу на оплату наданих послуг для населення за виставленими рахунками.
Наразі проводиться звірення баз даних, під час якого виявлено, що щодо значної кількості абонентів відсутня інформація про показники лічильників протягом одного року і більше. Причини різні: хтось не проживає, хтось не допускає контролерів до лічильників, хтось сплачує послуги без вказання показників та інше.
У таких випадках нарахування плати буде проводитися за середнім споживанням за попередній період. Якщо за лічильником оплата не проводилася жодного разу, нарахування здійснюватиметься за нормами споживання по кількості зареєстрованих осіб.
Враховуючи вищезазначене, КП просить таких споживачів звернутися до КП «Водоканал м.Ужгорода» для уточнення наявної в підприємства інформації у абонентному відділі (1-й поверх), управлінні збуту (каб. 9, 2-й поверх) та телефонами 44-39-31, 64-31-05, 61-60-45.
Водоканал також пропонує мешканцям міста, які мають заборгованість за воду, укласти договір реструктуризації (розтермінування) боргу, який виник у споживача з тих чи інших причин. Як відомо, за останній рік борги перед ужгородським Водоканалом зросли на суму близько 5 млн. грн., що виникли після чергового підвищення тарифів на воду. Як і очікувалося, зі зростанням тарифів споживачі стали платити за послуги Водоканалу менше.
Наразі у Водоканалі обіцяють при укладанні договору реструктуризації враховувати фінансовий стан споживача. Як відомо, ще недавно, за борги попередніх років, коли тарифи були значно нижчими, Водоканал вимагав розраховуватися за останніми тарифами. Тобто за борги, скажімо 2003 року, споживач сплачував за тарифами 2013 року. І жодних компромісів чи аргументів до уваги не бралося.
Якщо ви зважитеся на реструктуризацію боргів, не забудьте взяти паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, а також довідку про склад сім’ї зі ЖРЕРу, де вам її не видадуть у разі, якщо ви також боргуєте цьому підприємству-пережитку минулого століття. Реструктуризувати борг можна в робочі дні з 8.00 до 17.00 у юридичному відділі (2-й поверх). При укладанні договору можна також отримати консультації, як встановити лічильник води.
Щодо лічильника, слід знати, що згодом його доведеться самому знімати, відносити на перевірку, стояти у кількох чергах і оплачувати кілька рахунків, на що може знадобитися півдня-день, а відтак і самотужки встановлювати його, очікуючи на прихід представника Водоканалу, який врешті його опломбує.
Варто також знати, що організації, які надають послуги з водопостачання, повинні оплачувати перевірку засобів обліку води, стверджують у Антимонопольному комітеті. Тобто перевірка лічильників повинна здійснюватися не за рахунок населення, а за кошти Водоканалу. Про це йдеться, зокрема, у відповіді Антимонопольного комітету України (АМКУ) на запит Київської міськради. Періодична перевірка засобів обліку води здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з водопостачання — випливає з рекомендації, які направив АМКУ в Нацкомісію, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.
Коментарі :
Додати коментар