Навіщо Волошин вигадує нові положення для зовнішньої реклами, якщо такі вже є?..

30.04.2015 16:35 РАТУША

Це питання ставлять ужгородці, які впродовж тривалого часу здійснюють підприємницьку діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами. Як заявляють члени Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода, перший заступник міського голови Волошин узявся знищити третину зовнішньої реклами, встановленої на території міста з дотриманням усіх вимог і норм благоустрою.

З його ініціативи кількість рекламоносіїв у м. Ужгороді має зменшитися на понад 30 %, про що неодноразово було заявлено на спільних засіданнях у першого заступника мера, незважаючи на те, що це мінус 500 тис. грн. надходжень до бюджету міста, тобто третина всіх надходжень від рекламного бізнесу, це робочі місця та податки до держбюджету від понад десятка рекламних структур.

Водночас, стверджують члени Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода, перший заступник залишив і не звертає увагу на понад півсотню незаконно встановлених рекламоносіїв — це білборди, сіті-лайти, беклайти без відповідних дозволів, а отже і без сплати ними податків до місцевого бюджету. Члени Асоціації операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода зафіксували ці рекламоносії, а перелік із адресами подали до міськради. Проте, маючи сигнал від заявників, муніципальна поліція й управління майном міста від виконання своїх прямих обов’язків усунулися, відповіли відпискою замість того, щоб належним чином зафіксувати і демонтувати ці об’єкти.

Водночас під керівництвом Волошина похапцем розробляється нове Положення порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Ужгороді, яке то ставиться, то знімається з офіційного сайта... Асоціація операторів зовнішньої реклами м. Ужгорода запропонувала внести зміни, які бачить доречними.

До того ж, вважають тут, навіщо цей поспіх із боку Волошина, якщо на загальнодержавному рівні вже існують відповідні напрацювання?.. Так, Кабмін схвалив законопроект «Про розміщення зовнішньої реклами», розроблений Міністерством внутрішніх справ на виконання Програми економічних реформ, яким передбачається внесення певних змін до законів «Про рекламу» й «Про автомобільні дороги». У коментарі радіостанції «Голос столиці» директор Асоціації зовнішньої реклами Роман Паламарчук зокрема наголосив, що обмеження зовнішньої реклами змусить її відійти в тінь. «Ліквідувати зовнішню рекламу як таку не можна, — сказав він, — її можна лише відвести в тінь».

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат