Надходження до міської казни   1 млн. 200 тис. грн. від реклами під загрозою

19.12.2014 15:16 РАТУША

Про це оператори зовнішньої реклами повідомили ще минулого місяця і заявили про створення об’єднання для захисту своїх прав — ГО «Асоціація рекламістів Ужгорода», до якої ввійшли 12 операторів зовнішньої реклами.


Як розповів співголова організації Олексій Дроботенко, метою створення ГО «Асоціація рекламістів Ужгорода» є захист інтересів операторів зовнішньої реклами, регулювання діяльності зовнішньої реклами через моніторинг, узгодження норм функціонування та механізмів співпраці з владою і громадою, вирішення питань розміщення соціальної реклами.

Річ у тім, що між операторами зовнішньої реклами й міською владою тривалий час існує протистояння. Так, восени міськвиконком не продовжив дозволи на розміщення 42 рекламоносіїв у центрі міста, а решту продовжили на рік, хоча, згідно з законодавством про зовнішню рекламу, передбачено термін на 5 років. Таким чином, права рекламістів суттєво обмежили, не спостерігалося з боку влади й бажання досягти розумного компромісу. Відтак рекламісти оскаржили неправочинне рішення, підписане тодішнім в. о. міського голови Щадеєм. Після звернення ГО до всіх депутатських комісій питання винесли на сесію 7 листопада, депутати підтримали скасування неправового рішення виконкому й дозволили продовжити дію дозволів на рекламу на термін

5 років, як це передбачено Законом «Про рекламу». Дозволи на рекламу в центрі міста так і не продовжили.

На переконання рекламістів, міські пейзажі куди більше псують засміченість і бруд, аніж рекламні щити, адже чимало міст у Європі й Україні розміщують рекламу саме в центрі міст. Крім того, в інших великих містах зазвичай є КП при виконкомах, компетенцією яких є питання розміщення реклами в центральних і пішохідних зонах.

Також ужгородські рекламісти стверджують, що в жодному місті не існує мораторію на розміщення реклами в центральній чи історичній частині. До того ж за два місяці до закінчення терміну дії дозволу оператор має знати про зауваження щодо своїх недоліків. У даному разі рекламісти ніяких претензій не отримували.

ГО «Асоціація рекламістів м. Ужгорода» поширила заяву. «Ми, члени ГО «Асоціація рекламістів Ужгорода», обурені тим, що 5 грудня на засіданні Ужгородського міськвиконкому знову вкотре відклали вирішення питання про продовження термінів дії дозволів на об’єкти зовнішньої реклами, — йдеться в заяві. — На наші вимоги діяти лише так, як цього вимагає закон, не зважають уже третій місяць. Ми об’єдналися у громадську організацію — асоціацію, щоб узгодити принципи нашої діяльності, які нам гарантує законодавство України, з побажаннями громади Ужгорода, туристичною привабливістю міста.

Неодноразово, в тому числі через пресу, заявляли, що готові йти на компроміси і просимо долучити наших представників у разі, якщо міська влада буде розробляти і затверджувати давно анонсовану комплексну схему розміщення реклами в Ужгороді. Проте крім заборон і ігнорування наших питань не бачимо від міської влади ніяких реальних кроків. Лунають різні нісенітниці: нібито ми хочемо ставити рекламні щити так, аби траплялися ДТП, що рекламоносіїї занедбані й ледь не падають на перехожих, що весь цей бізнес належить родині Погорєлова...

Офіційно заявляємо: ми, наші рідні, діти, друзі, всі ми живемо в Ужгороді, тому абсурдно заявляти, що бажаємо комусь зла, створюємо небезпеку розташованими в неналежному місці або ж аварійними рекламоносіями. Також легко перевірити, зокрема через бази різних держреєстрів, що в цьому бізнесі в Ужгороді працюють 45 суб’єктів, але жоден із них ні безпосередньо, ні через брата-кума-свата чи ще якось ніяк не пов’язаний із Погорєловими.

Можуть не надійти до міського бюджету 1 мільйон 200 тисяч гривень, які ми сплачували щорічно. Якщо є якісь претензії до конкретних опор чи окремих суб’єктів діяльності, їх можна і потрібно вирішувати індивідуально, а не ставити всіх підприємців у залежність від абстрактних, суб’єктивних, надуманих припущень і намагань окремих демагогів задешево накрутити свої рейтинги».

Як розповів Олексій Дроботенко, ГО «Асоціація рекламістів Ужгорода» робить акцент і на соціальній, тобто на некомерційній та суспільній рекламі. Так, у тематичному конкурсі робіт із соціальної реклами перемогла робота молодої художниці з Ужгорода Вероніки Громадської. Чимало ужгородців схвально оцінили гостро-соціальні рекламні щити, які закликають бути цивілізованими громадянами і не засмічувати місто, в якому ми живемо.

Також до асоціації рекламістів звернувся лікар-гінеколог Іван Трещак від адміністрації Ужгородського пологового будинку з проханням розмістити соціальну рекламу. Вона була орієнтована на ужгородських жінок і нагадувала, що кожні шість хвилин одна жінка у світі помирає від злоякісних новоутворень.

В Україні, відповідно до Закону «Про рекламу», соціальною рекламою є «інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку». Члени ГО «Асоціація рекламістів Ужгорода», якими є всі великі власники рекламних конструкцій, наголошують, що відкриті до співпраці для всіх бажаючих і закликають звертатися до них через сторінку ГО «Асоціація рекламістів Ужгорода» в мережі Facebook.

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат