Крик відчаю закарпатського "губернатора": Заберіть хоч хтось аеропорт "Ужгород"

admin 20.06.2017 21:35 ПОЛІТИКА

Влада Закарпаття і надалі просить врятувати аеропорт "Ужгород"



Як відомо, після завершення дії угоди між Кабміном та урядом Словаччини, з червня 2016 року припинилися польоти регулярних авіарейсів за маршрутом Ужгород-Київ-Ужгород, зараз бувають лише чартерні рейси. Закарпатська ОДА звернулася до Європейського агенства з питань авіаційної безпеки, аби отримати консультації та пропозиції з розв’язання даної проблеми, однак для відновлення польотів потрібно отримати сертифікат, а це бюрократичний аудит та купа грошей.

Згодом влада Закарпаття намагалася вже здати в оренду аеропорт якомусь із аеропортів із сусідніх країн. Нагадаємо, що в серпні минулого року на подібні оглядини аеропорту "Ужгород" приїжджала делегація аеропорту словацького Кошице. були на оглядинах і представники аеропорту угорського Дебрецена.

Обіцяв відновити роботу аеропорту і міністр інфраструктури Володимир Омелян. Однак це поки малоймовірно і у влади Закарпаття повинно бути розуміння складності ситуації.

І ось зараз голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль вже просить перевізників врятувати ужгородський аеропорт, у який досі вкладають величезні кошти.

"Через бездіяльність Украероруху, Державної авіаційної служби та Міністерства інфраструктури України повноцінна робота Міжнародного аеропорту «Ужгород» заблокована. Словаччина дозволяє залітати літакам на свою територію без диспетчерського супроводу тільки в режимі візуальної видимості при ясній погоді. Активні спроби налагодити роботу аеропорту, які тривають уже майже два роки, відчутних результатів не дали, навпаки – останнім часом ситуація тільки ускладнилася.
– Нагадаю, що між Україною й Словаччиною свого часу була підписана міжурядова угода про диспетчерський супровід Украерорухом та словацьким провайдером літаків, які приземляються чи злітають із Ужгородського аеропорту, – зазначає Геннадій Москаль. – Термін угоди закінчився в червні 2016 року, Словаччина на той час уже стала членом Євросоюзу. Починаючи з червня минулого року, я особисто кілька разів їздив на переговори в Міністерство транспорту і телекомунікацій Словаччини й багато разів був у Міністерстві інфраструктури України. Відбувалися численні наради за участі керівників департаментів Авіаційної служби та Украероруху, але крім обіцянок посприяти у відновленні роботи аеропорту ми не отримали нічого. Минулого року я направив листа керівнику Європейського агентства з безпеки авіаперельотів (EASA) Патріку Кі з проханням підключитися до вирішення проблеми Ужгородського аеропорту. І отримав таку відповідь: ще в 2011р. EASA звернулася до Украероруху й департаменту авіації Міністерства інфраструктури України з пропозицією підписати протокол намірів про допущення EASA до аудиту Украероруху в аеропортах України, які він сам визначить. Однак Украерорух так і не дав відповіді на цю пропозицію. У результаті після закінчення відповідної угоди між Україною й Словаччиною EASA не дала добро Словаччині на диспетчерський супровід літаків в Ужгородському аеропорту.

Більше того – територію для розвороту літаків у повітряному просторі Словаччини скорочено з 20 до 10 кілометрів. EASA чітко дала зрозуміти, що без аудиту Украероруху не дасть дозволу Словаччині на диспетчерський супровід літаків в Ужгородському аеропорту, а Украерорух не хоче давати дозвіл на аудит бо користується «допотопним» обладнанням і нічого не робить для його модернізації. Якщо напівжартома, то робота Украероруху нагадує епізод із культового фільму «В бой идут одни старики», де роль диспетчерів виконували пілоти, котрі попереджували своїх колег по рації: «Обережно – в тебе на хвості Мессершмітт». Якщо ж серйозно, то своєю бездіяльністю Украерорух заблокував повноцінну роботу Ужгородського аеропорту. Незважаючи на курс України на євроінтеграцію, ця структура не хоче модернізувати обладнання й працювати за стандартами ЄС. У результаті в нас немає іншого виходу, як звернутися до міжнародних авіаперевізників, що працюють у країнах Євросоюзу, з пропозицією відновити повноцінну роботу Ужгородського аеропорту власними силами й запустити регулярні рейси спочатку між Ужгородом і Києвом, а потім і в інших напрямках. Аеропорт технічно готовий до цього – територія приведена до ладу, по периметру встановлена сертифікована огорожа, модернізовані службові приміщення, а злітна смуга після розширення готова приймати літаки класу «Боїнг» чи «Аеробус»", повідомляє Закарпатська ОДА.

Prozak.info

admin

Коментарі :


 

 

 

Погода

ПОЛІТИКА

Оголошення

Архів новин

Червень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат